Bazı başarılar vardır.Sıfrıdan başlar.Sonra adım,adım ilerler.Başarıya giden yol;hırsmıdır?akıl mı?kısmet mi?belkide hepsi.

Her başarının sonu bir adım daha yükselmektir.Bunlar yasal yolla mı yapılmalı,yoksa kural dışına çıkarak mı?İhaleler alınmakla mı?

Honore de Balzac söyle diyordu";biryere çıkmak için biryere basmak gerek".Bütün bunları yaparken en güzel soru;hedefe vardığımızda vicdanımız rahat mı?Bu sorunun cevabı evetse başarının tadı doya doya yaşanır.


Şike;ne kadar sevimsiz kelime.Başarıya giden yolun önündeki engel.Emek vererek başarıyı gögüslemek üzereyken bir el sizi bu başarıdan mahrum eder.

İlk şikeye tanık oluşum.Almanya ile Avusturya maçında olmuştu.Alman'ya Avusturya'ya hatır şikesi yapmıştı.Bir Afrika takımı için üzülmüştüm.Çünki O takım finale kalacaktı.Ama Almanya engel olmuştu.

Beşiktaş Ziraat Türkiye kupasını kazanmıştı.Şike olduğu söyleniyor.Bu nedenle kupayı etik olarak iade etmeye karar verdi.

Ya Aziz Yıldırım ,Milyon dolarlar harcayarak kurduğu takım niçin şikeye tenezül eder.Şike yapılarak şampiyon olmaktan kim mutluluk duyar?Neden uluslar arası turnuvada takımlarımız havlu atar?.

Başarı emekten geçer.Başarı kutsaldır.Çünki onda alın teri vardır.

Atatürk ne demişti sahi;.

Spor yalnız beden kabiliyetinin bir üstünlüğü sayılmaz. İdrak ve ahlâk da bu işe yardım eder. Zekâ ve kavrayışı kısa olan kuvvetliler , zekâ kavrayışı yerinde olan daha az kuvvetlilerle başa çıkamazlar. Ben Sporcunun zeki ,çevik aynı zamanda ahlâklısını severim.

Ne diyelim, artık başarının yolu şikeden geçiyor
( Başarının Tadı,şikenin Ekşisi başlıklı yazı M.Filizman tarafından 15.07.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.