Gülüşünde ömür buldugum yar,sen mi geldin? Neden ses vermedin? Anladım, uyandırmak istemedin herzamanki gibi. Yine kıyamadın bana. Ne bu yüzündeki ifade? Hastamısın? Yüzünde anlam vermediğim bu hüzün dolu bakışlarda neden soguk bakıyor gözlerin?
 
Anladım... Gülüşünde hayat buldugum, gidiyorsun benden...

Gitme sevgili...
 
Otur yanı başıma, ellerimi ellerine al, yüreğinle birleşsin yüreğim.

Gitme sevgili... 
 
Sen gidersen yaşanmaz bu şehir. Nefes alamam yoklugunda, kapanır tüm kapıları yüregimin; bir daha aynı hızla carpmaz....

Gitme sevgili...
 
Önceki kadar güzelde ötmez kuşlar, ağaçlar çiçek açar mı sanıyorsun? Bir daha bu yüreğin kışı bitmez, bahar da gelmez...
 
Gitme sevgili...

Otur şöyle yanıma. Ben başımı göğsüne yaslayayım, sen saçlarımı okşa, öylece kalayım satlerce, kokunu hissedeyim, deli kalp atışlarının sesiyle buluşsun kulaklarım....

Gitme sevgili...
 
Bıraktığın ellerim ısınmaz, senin elin olmadan; akan gözyaşlarım durmaz, kumruları bile kıskandırırken artık onlarda güler sana...

Gitme sevgili...
 
Arkanı dönme bana. Bırak bakayım gözlerine, gülüşüne yanayım, içimden "Yanımdasın" diye sessiz çıglıklar atayım...

Gitme sevgili...
 
Gidersen dayanmaz bu can; çürür, gidersen bahar gelmez; hep kış görür, gitme be sevgili, yüreğime yaprak  döktürme, akıtma gözyaşımı, herseyi geçmişin hayaliyle gecirmeye mahkum etme...

Gitme sevgili...
 
Ben yine uyumuş gibi yapayım, sen sessizce gel, saçlarımı okşa, buseler kondur yüzüme, yaramaz çocukların yaramazlık yaptığındaki masumiyetiyle uzan hadi yanıma; ama gitme...

Gitme sevgili...
 
Prangalar vurma yüregime, mahkum etme sensizliğe, müebbet verme ayrılıga. Gitme sevgili son kez ve sonsuza kadar kal yanımda...
 
Gitme sevgili...
 
Bu AŞKın katili de sen olma...
( Gitme Sevgili başlıklı yazı tugba--ekici tarafından 27.07.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu