Bir gece kadının biri bekliyordu hava alanında,daha epeyce zaman vardı uçağın kalkamasına.Hava alanında ki dükkandan bir kitap ve bir paket kurabiye alıp,buldu kendisine oturacak bir yer
Kendini kitabına öyle kaptırmıştı ki yine de yanında oturan adamın olabildiğince cüretkar bir şeklde aralarında duran paketten birer birer kurabiye aldığını gördü. Ne kadar görmezden gelsede.
Bir taraftan kitabını okuyup,bir taraftan kurabiyesini yerken gözü saatteydi ''kurabiye hırsızı'' yavaş yavaş tüketirken kurabiyelerini.Düşünüyordu kendi kendine'' kibar bir insan olmasaydım morartırdım şu adamın gözlerini!'' Her kurabiyeye uzandığında adamda uzatıyordu elini.Sonunda pakette tek bir kurabiye kalınca ''Bakalım şimdi ne yapacak?'' dedi kendi kendine.
Adam yüzünde asabi bir gülümseme ile uzandı son kurabiyeye ve böldü kurabiyeyi ikiye yarısını atarken kurabiyenin ağzına, verdi diğer yarıyı kadına.Kadın kapargibi aldı kurabiyeyi adamın elinden ve ''aman tanrım ne cürretkar ve ne kaba bir adam,üstelik bir teşekkür bile etmiyor'' anımsamıyordu bu kadar sinirlendiğini hayatında.

Uçağın kalkacağı anons edilince bir iç çekti rahatlama ile topladı eşyalarını ve yürüdü çıkış kapısına dönüp bakmadı bile ''kurabiye hırsızına'' uçağa bindi ve oturdu rahat koltuğuna,sonra uzandı bitmek üzere olan kitabına.

Çantasına elini uzatınca ,gözleri açıldı şaşkınlıkla,duruyordu gözlerinin önünde bir paket kurabiye! Çaresizlik önünde inledi ,''Bunlar benim kurabiyelerim ise; ötekilerde onundu ve paylaştı benimle her bir kurabiyesini!''
Özür dilemek için çok geç kaldığını anladı üzüntü ile KABA ve CÜRRETKAR olan,''KURABİYE HIRSIZI'' kendisiydi işte.

Bu durumdan çıkarılacak sonuç benim düşüncem;
hiç bir şeyden emin olmadan yargılamamak ve harekete geçmemek gerek olduğunu düşünüyorum ...

( Kurabiye Hırsızı başlıklı yazı sebnem-eraym tarafından 22.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu