1 Olgun Bireylerin Bencil Tutumu
Günümüzde sosyal yaşantıya bakıldığı zaman: insanlar, yaşlarına göre ayrı ayrı klansmanlara ayrlmış durumda bulunuyorlar.Bu durum: insanların yaşlarıyla orantılı tavır ve davranış sergilemeleri sonucu ortaya çıkmaktadır...
 
Gençlerin kafa yapıları ve bakış açıları, olgun insanların zihnniyetiyle çelişecek kadar bariz bir farka sahiptir.Kimi olgun bireyler sanki hiç gençlik çağını yaşamamış gibi...
Gençlerin davranışlarını yadırgama,giyiniş bakımından kusur bulma,bir hafiye edasıyla sürekli açığını arama ve daha sayamayacağım benzeri bir çok örnek...
 
Tabi ki gençler de sütten çıkma ak kaşık değil! "Genç" kelimesinin asıl anlamına bakarsak eğer; gençlik döneminin birazda cahiliye dönemi olduğunu söyleyebiliriz.Gençlerin hata yapma payı yok mu?
 
Günümüz koşullarına baktığımızda bir bireyin en çok hata yaptığı yaş aralığı  15-25 yaş  aralığıdır.Ki biz bu yaş aralığındaki kişilere genç diyoruz.
İnsanlar hayatlarında yaptıkları hatalardan bir deneyim elde eder.Ve hayatında noksanlık olmayan bir insan 70 yaşına da gelse olgun bir birey olduğu söylenemez.Olgunluk yaşla ilişkili olsada:bazen asırlık ceviz bile 20' lik ceviz kadar kaliteli yemiş vermez.
 
Olgun insanların gençlere yönelik bencil tutumları artıkça,gençlerin kamuoyuna sunduğu fikirler ve atılımlar hoşgörülmediği sürece; uygar bir toplumun bireyi olmak, ancak rüyada görülecek bir hayali gerçekleştirme çabası olacaktır...
Aziz KUZU
( Olgun Bireylerin Bencil Tutumu başlıklı yazı Aziz KUZU tarafından 16.08.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.