yeni egitim ve ögretim yılı başladı.tüm öğretmen ve öğrencilerimize başarılar diliyorum.sayın hükümet, somali de libya da ortadoguda fink atarken,anadolu yu

unutmuşa benziyor.anadolu köylerinde vekil ve ücretli ögretmen olarak çaılştıgımdan biliyorum ki,suyu olmayan,kapısı olmayan,lojmanı olmayan,her tarafı kırık dökük okullar ve lojmanlarda yigit anadolu gençleri ve kızları kadrolu,sözleşmeli,vekil veya ücretli ögretmen olarak birşeyler vermeye çalışıyor.

beyler uyanın rüyalarınızdan ve anadolu topraklarına sahip çıkın,görün orda egitim neferleri nasıl gecelerini gündüzlerine katıyor.birazda anadolu insanına ayırın zamanınızı...

dünyayı kurtarmanın peşinde kendinizi malkoçoglu sanaken,görün ki anadolu insanı

çogu yerde hala 200 yüz yıl öncesini yaşıyor.

benden söylemesi.dost acı söyler....

CEMAL KAYA

( Egitim Yılı Başlarken... başlıklı yazı Cemal Kaya tarafından 19.09.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu