Serbest Kürsü / Mektup

Eklenme Tarihi : 9/23/2011
Okunma Sayısı : 1634
Yorum Sayısı : 0
 
 
 
 
 
=-------------------..------------------------=
HİCRET & VUSLAT ( 2/1/2010 )
---------------------------------------------
 
 
Değerli Hocam, Hayırlı akşamlar, yine bir rüya ile kapınızı çalacağım... Hayırlara vesile olsun inş... Beni çok seven bir kardeşim A…’le benim için 6 gündür istihare yapıyor. Bugünle birlikte 3 ayrı rüya gördü... Şaşırdık, onları size anlatmaya karar verdim.. En iyisi hocam anlar anlarsa dediydim... Umarım hayırlı haberlerdir inşallah...
 
Rüyalar sırasıyla şöyle:
 
 
Arkadaş özellikle sürekli kendisini görüyor rüyada, beni veya A..... görmüyor. Fakat istihare niyeti Ben ve A.......
 
Birinci rüyasında bir evde... Bulunduğu evde kadınlar ve erkekler halka olmuş. Kadınlar ağlıyor, erkekler ise gülüyorlar.
 
 İkincisinde hamile... Karnı şeffaf, içindeki bebeği görüyor. Bebek kız..Bir yere/ bir tepeye tırmanması isteniyor.Ve kendisi tepeyi tırmanırken bebeği doğuruyor ve bebek eline düşüyor.
 
Üçüncüsünde yine hamile. Bir arabada eşi,eşinin babası, birkaç amca akrabalarıyla birlikteler ve arkalarında da bir sürü araba var, her yerde hastane arıyorlar.. Doğum yapmak için, bulamıyorlar. Arkadaşı dinlenmek için bir yere çıkartıyorlar, bir de bakıyor ki tavanda hastane. Tavana tırmanması isteniyor ama tırmanamıyor, çünkü bebek karnında ağırlık yapıyor, elini uzatıp tırmanmak istiyor karnına ağrı giriyor... Bu şekilde üç ayrı rüya görmüş...
 
Bu üç rüyadan biz birşey anlayamadık doğal olarak. Bir de ard arda arkadaş kendisini hamile olarak görünce hayırdır inşaallah ne oluyor acaba dedik :=)
 
Haberlerinizi merakla bekliyorum...
 
Bu arada zikre tam gaz devam ediyorum , dualarınızda unutmayın beni.. Desteklerinizi esirgemeyin olur mu? Aynı şekilde duamdasınız hacı ali hocam... Sevgimlesiniz çok...
 
Allah’a emanetim olunuz...
 
Vuslat
 
 
=-------------------..------------------------=
hacı ali ( 2/2/2010 )
---------------------------------------------
Hayırlı akşamlar olsun;
Allah o rüyaları hayra getirsin... Bize göre haber olumsuz... Nasıl bir soru soruldu yazmamışsınız ama her ne ise sonuç olumsuz... Zahmet var, çile var ama neticeye varılamıyor... Sonucun alınamayacağını bile bile çaba harcanabilir, irade sende ama sonuç istediğiniz gibi olmayacak deniliyor...
Her şeyin doğrusunu Allah bilir. Biz bize sezdirilenle hükmederiz.
Acele etmekle gelecek öne çekilemez... Sabret...'' Görelim bakalım Mevla neyler,neylerse güzel eyler..'' Sen bu evlenme işinde kişi belirleme, dünyam ve ahiretim için hayırlı bir eş nasip et ya rabbim, diye dua et. Sanırım bunu daha önce de belirttim..Eğer o hayırlı eş A…’se olur, değilse Allah’ın A…’ten daha iyi ve yakışıklı,aşık olabileceğin kulları da vardır.
Allah ibadet ve zikirlerini mucip sıfatıyla kabul buyursun. Amin.
Selam üzerine olsun...
( Vuslat Hanıma Mektuplar -15 -tam Gaz Devam Ediyorum başlıklı yazı HaciAli Bayram tarafından 9/23/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.