ÖYLESİNE BİR GÜN İŞTE(!) GÜNLÜK...!!
Anlamadığına alkış tutan elin dili çalışır.
Ayak ayak üstüne atarsın.Bir sigara yakar kahveni yudumlarsın.
Ekranlarda mücadele olarak gösterirler mutsuz evlilikleri dile getirirler.
İyi bir talip beklerler.Talih dersin ya,kör salih ederler.
Şu günlerde bekara karı boşamak moda oldu.
Yakalarsan şöhreti gece alemleri başladı.
Kelin ilacı olsa başına sürermiş,üç tel olsada razı gelirmiş.
Bir yere gelebilmek için,çaresizler yem edilirmiş.
Sormuyor da değilim kendime?.Şu ekranda dev poster olanların huzuru olsa,
Şarlatanlıklar da rahatlar mıydı...
Adını moda ederler kırmızı pantolon giyerler.Boynunda flor karı gibi incelir.
Altını üstünü süzerler.Çağ bu ya giydirir kuşatır ekrana çıkartır.
Yarının gençlerini bel altı ederler.
Bugün tesadüf kanalları gündem adına gözden geçireyim dedim de bir;
Evlenme programı,seksen günde devri alem söyle nasıl değiştin böyle Adem...(!)
Kaç gün oldu geleli
Anladın sen Adem'i
Bir evlilik beş yılda rayına otururken
Badem ettin karıştırdın sevgiyle, alemi...

Bu programlara nasıl reyting veriliyor anlamadım...Ekran önünde olan her şey güzeldir.Birde hayatın ta kendisini görün.Sizler basamak,yapanlar ayak,ezildiğiniz yetmedi mi?

SANİYE GÜNAL
( Öylesine Bir Gün İşte(!) Günlük...!! başlıklı yazı Saniye tarafından 1/7/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.