*-Bugünkü özür, yarınki hatanın avans çekidir.
*-En acımasız düşman, eski dostlar arasından çıkar.
*-Her barış, yeni bir savaşın hazırlık dönemidir.
*-Hayvanların olmadığı bir dünyayı hayal bile edemiyorum.
*-Son bulan her aşk, sevgi bahçesine dikilen yeni bir mezar taşıdır.
*-Uçurumdan düşerken bile yanımızda başkalarının da olmasını isteriz. Acaba yalnızlıktan korktuğumuz için mi?
*-Her şeyden vazgeçebiliyorsan, bil ki bu dünyada seni korkutabilecek hiçbir şey yoktur.
*-O’na sevdiğini söyle. Tepki vermiyor mu? Bir daha söyle, bir daha, bir daha… Olumlu tepkiyi mutlaka alacaksın!
*-Ertelediklerin, daima başaramadıkların hanesine yazılacaktır.
*-İyi düşünce iyi eylemin, iyi eylem iyi yaşamın, iyi yaşam gerçek mutluluğun şartıdır.
*-Başladıysan, bil ki bitireceksin de…
*-Eyleme dönüşmeyen bilginin, bilgi olup olmadığı da kuşkuludur.
*-Bedel ödemekten korkanlar, sonunda korktuklarından daha fazla bir bedel ödemişlerdir.
*-Başarısızlıkları başarıya dönüştürebilenler, gene başarılı insanlardır.
*-Fazla hırslı insanlar gaz pedalı takılı kalmış araba gibidirler. Kaza kaçınılmazdır, ama hasar az mı olur çok mu, tahmini zor.
*-Sevdiğiniz kişi ile olan ilişkilerinizde alışkanlıklar çoğaldıkça, belki arkadaşlıktan ya da dostluktan bahsedebilirsiniz, ama aşktan asla…
*-Konuların derinliğine inin, çünkü hazineler hep derin yerlerde saklanırlar.
*-Anlatılanlara inanmadan önce, kuşku duymanın yararına inanın.
*-Fakirlik sırttaki yükün artması değil, aksine azalmasıdır. Çok zengin birisiyle, yoksul birisinin sorunları aynı mıdır?
*-Sırrımı sana söylersem, bil ki sana karşı büyük bir kötülük yapmış olacağım. Çünkü sır bilmenin kişiye yüklediği sorumluluk çok büyüktür.
*-Kayığına bindiğin adamın türküsünü çağırmazsan, birazdan yüzme bilmediğin için pişmanlık duyabilirsin!
*-Ayakkabılarını eline, eldivenlerini de ayaklarına giymeye çalışsana. Olmadı mı? Öyleyse neden eşinden anne ilgi ve şefkati bekliyorsun?
*-Güzellik dediğin nedir ki; vardı ve bitti…
*-Güneşi yıldızlardan büyük mü sanıyorsun? Öyleyse dostunu düşmanından daha üstün sanman da boşuna değilmiş!
*-Gideni döndürmeye çalışma, sadece arkasından el salla. Eğer giden sensen, sakın dönme. Çünkü dönüşün ne dönene, ne de döndürene faydası vardır.