neyin sendromu bu yarım bardak soğuk süte salınmış kremalı fakat kreması çalınmış bisküvilerle yatıştırılmış sefil bu gece yarısı...
klavyenin M tuşuna damlayan ahenksiz bir uğultu duydum sanarak abandım yine... media player ışıltısız aynı sesi vurmakta isyan...
uykusuz kalmanın acısıysa bu gündüz olanlar... sıkı sıkıya sarıldığım anı defterinin bordo ipinde olmamalıydı bir elim...
-anı defteri beklesin-
her düzenli anne gibi düzgün ve lavanta kokulu nevresimlere sararak yavruların uykusunu lambaderin ölgün selamını susturup engin bir şefkatle dalmalıydım cumartesi kahvaltısı seremonisinden düşüme...
oysa her kabuksuz yara gibi kanaması geçici olarak sindirilmiş ve de ağlak üç tarafı denizlerle çevrili en sevgili kara parçasına ait bir çok anısal bellekle
( Cumartesi Sendromunda Sabah başlıklı yazı meltem tarafından 14.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.