Serzeniş.
Sabah oldu yine güneş doğdu,
Mutluluklar sanki banim oldu.
Bende bu kulvarda koşmalıyım,
Yazdıklarımla faydalı olmalıyım.
 
Eğitimciyim, bilip gördüklerimi yazıyorum,
Okuyucularımdan karşılığını alamıyorum.  (Kalem ve yorum dostlarımı tenzih ederim)
Burada kastedilen madde değil maneviyattır,
Gayem bu kulvarda, eşit şartlarda koşmaktır.
 
Genç olacaksın, yere sağlam basacaksın,
Sıkışınca hemen, topu taca atacaksın.
Üç beş satır yazıp, baştacı olacaksın,
Yazdığında bilgi ve beceri aramayacaksın.
 
Ben aranıza katılalı yirni günü aştı,
Aynı gün katılıp, bir yazı yazan bizi geçti.
250nin üzerinde yazanlar bir yere gelememiş,
Anlamsız, temasız satırlara, modern şiir denmiş. (İyileri müstesna)
 
Biz Lâle Devri çocuklarıyız, zamanımız geçmiş,
Eski radyolar gibi dama atılalı, uzun yıllar olmuş.
Yazılarımı yorumlayanlardan, Allah razı olsun,
4 Nesir yazım hiç tepki almamış, hayırlısı olsun.
 
Biline ki ben illâ da, yorum meraklısı değilim,
Siteye tebrik et, yorum yap, niye konmuş bilelim.
Tabii ki faydalı ve güzel yazanları onure edelim,
Yazılanlarda da, gereken mesajları verelim.
 
Amacım kimseyi hedef tahtası, yapmak değildir,          Daha da, sahifeler dolusu yazarım, 
Bir iş yapılacaksa, güzelini yapmak önemlidir.            Sitemde ben, elbet bilirim kararım.
Dileğim yiğidin hakkı, muhakkak verilmelidir,             Bu yazıma, serzeniş adını verdim,
Adil olup adaletin kıymeti, herkesce bilinmelidir.       Yapılanlarda, hakkaniyettir derdim.   
 
Not: yüz altmışın üzerinde hit sayısına ulaşan yazı ve şiirlerim dahi gereken tepkiyi görmemiş. Siteyi incelediğinde beş satırlık şiirlerin dahi sahifeler dolusu onlarca okuyucudan, tebrik beğeni ve yorum aldığını görüyorum. Hak edenleri bende kutlayıp, ayakta alkışlıyorum. Birde derecenlendirme hangi kriterlere göre ve kimler tarafından yapılıyor? Merak ediyorum doğrusu. Benim kusuruma bakmayın. Buda neler saçmalıyor demeyin. Akıl yaşta değil baştadır. Beni aydınlatırsanız memnun olacağım. Saygı ve sevgilerimle. 
 
 
 
 
 
( Serzeniş. başlıklı yazı HACI tarafından 18.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu