Kendi yaptığını kendi yıkan nadir ülkelerden biriyiz. Köy Enstitülerini kendimiz kurup, tam meyvelerini toplayacağımız sırada, bindiğimiz dalı kesercesine, ve de havadan, sudan sebeplerle kendimiz kapatarak. Ülke kalkınmasına çok büyük bir darbeyi vurmuş olduk. Ham meyveyi dalından koparmış olduk. Halbuki Köy Enstitüleri bu ülkenin kalkınmasına katkısı olan kuruluşların en başında gelenlerden biri idi. Kıymetini bilemedik. Kapatılan bu 21 kuruluşun bugün binalarına da sahip çıkamadık. Hepsi sahipsiz birer harabedir.
 
                        KEPİRTEPE BİR MARKADIR.
Kepirtepe; güvenilen, aranılan, güçlü ve büyük bir markadır,
Keğirtepeliler azimli, çalışkan olup, daima doğru bir yoldadır.
Kepirtepe; kocaman bir okyanustur, büyümeye de devam ediyor,
Kepirliler her geçen yıl, kararlı bir şekilde durmadan çoğalıyor.
 
Kepirtepe; okullar arasında, hep saygın ve en önde bir yerdedir,
Kepirtepeliler eğitimde ve ülke kalkınmasında, beklenen çaredir.
Şimdiye kadar yıllardır böyle geldi, sonsuza dek böyle gidecektir,
Aklıselim çevreler ve tarafsız gözler, bunu her yerde görecektir.
 
Gerçi en verimli dönemde, O Köy Enstitülerini, ayırdılar yolundan,
Ülke kalkınmasına katkısı olan bu kurulrşları, kopardılar dalından.
Bu kuruluşlar dursa idi, ülkemiz en az elli, altmış yıl önde olacaktı,
Ülkemiz daha çok kalkınmış olup, şimdiki kadar sorun kalmayacaktı.  
 
( Kepirtepe Bir Markadır. başlıklı yazı HACI tarafından 23.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu