e-PostaYazdırPDF

altBana demiştin ki:
“Hayat süresi önceden belli olmayan bir oyundur.Dileyen istediği zaman bu oyunu terk edebilir.”
Ben de sana:
-İyi de bu oyun bozanlık olmaz mı?Oyuncu eksik olursa bunun sonu nasıl gelir?
Diye sormuştum.
Dedin ki:
“Her boşluk bir şekilde dolar.Oyunu bırakan oyuncunun/oyuncuların yerini başkaları alıverir.”
Ve şimdi sen oyunu bırakıp gittin.Ve de dediğin gibi yerini dolduran ya da daha doğrusu doldurduğunu sananlar da oldu.
Ben de onlar da belli ki zoraki oynuyoruz bu sensiz oyunu!
Düşünüyorum da galiba benim için de artık bu oyunu terk etme zamanı geldi.
Yeni oyuncular haberiniz olsun;ona göre hazırlığınızı yapın! 

( Oyunu Kim Bozdu? başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 8.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu