Perdeye baktığımda arkamdan gelen ışıkla yansıyan gölgemdeki siluetimi gördüm. Gözlüklü şapkalı bir adam, çok aptal görmüştüm ama benim gibisini ilk defa görüyordum. Kendimi küçük düşürmeyi çok seviyorum. Egoist insanların egoist tavırları beni tatmin ediyordu. Mazoşist değildim ama ölümü bekleyen yâda ruhen ölmüş fakat hala nefes alan yaşlı bir adamdan farksızdım ve farklı şeylerde arıyordum yaşamı. Ölüm gibi, o son nefesteki yaşama tutunma, yaşamı sevme dürtüsü. Yaptıkların, yapamadıkların ve yapamayacaklarının gözünün önünde belirmesi- sevinçlerin, hüzünlerin, aşkların, vedaların, pişmanlıkların hiç yakandan düşmemesi gibi bir şey. Varlığımdan bile haberi olmayan kadınımın aklıma gelişi. Ölüyordum kadınım bu güne dek hep seni bekledim. Bir sokağa girdiğimde önce kalan sigarama sonra da kalan yola baktığım gibi, kalan zamanımı tahmin edip kafamda çizdiğim hayaline bir kere daha baktım. Dinlerken resmen sigara ve alkole teşvik eden şarkıları düşündüm. İçemediğim biraları. Sokağa fırladım. Ciğerlerime teneffüs ettiğim hava temiz değildi, siz ne kadar aksini iddaa etseniz de. Fabrikalarınız ve otomobilleriniz havamı kirletiyordu. Bazen sırf havamı temizlemek için bir sigara yakardım. Güneş o kadar hantal ki kendinden küçük olan dünyanın bile etrafını koca bir günde kat ediyordu.Amaçsızca.. Hava hala güneşli ve tembeldi ve ben bunları bir gece yarısı döküyorum. Zihnim, kalemim ve kağıdım denen yolları boş olan trafiğe….
( Hala Bir Rock Yıldızı Olamadım başlıklı yazı AzBerkÜREDİ tarafından 9.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu