Mektup (mizahi)



Ey benim sağlam yürekli,bazen kederli bazende orta şekerli elmas değil altından kıymetli,dokuz beygirden kuvvetli sanki mangal yürekli her halden anlayandeğerli kardeşim Osman.Bunlar ak günlerin Havuç ortası.genç kızların rüyası,sayın çok kıymetli arkadaşım sevgil iOsman ; Gönlümün en derin köşesinden ,gül suyu şişesinden ,senin için saklamış olduğum Allah’ın sonsuz selamını sunar,iki ton nezaketle ,dört buçuk ton hürmetle,beş ton yemeklik elma gibi yanaklarından ,kiraz gibi dudaklarından ,sat takılı kollarından mendille siler gibi incitmeden ve çaktırmadan sıkarım Arkadaşım Osman nasılsın ?..Dolumusun ?..Boşmusun ?...Yaşmısın, kurumusun ?.. Taşmısın ?...toprakmısın ?...Senseni Gemideki yelkeni Motordaki pervaneyi,Uçaktaki dümeni,tarladaki dikeni Dünyadaki olup bitenibana yaz .SEnde beni soracak olursan ne sen sor nede ben söyleyim.Geçenlerde hastalandım,Doktora çıktım .Şu ilaçları verdiler.Burada bulamadım eğer orada varsa hemen gönder.
.Yirmi gıram tuz,bir yumurta sarısı 
,yirmi bal arısı.
iki antep kızını ,dört karpuz al,bir cevizin içine koy.Şu adrese hemen gönder.
Şu adrese çabuk yolla...

"Gitti gelmez köyü..
Dağıldı toplanmaz yolu.."
diye yaz...Adresi bu kadar uzattım...
sebebini geriye bıraktım...
Uzun lafın kısası ...
kuruldu rakı masası..
Kalmadı cebimde çarşı izin parası..
Konuşmama bakarsan...
Tahsilimi sorarsan...
üniversiteyi hiç duymadım...
Liseyide sizden duydum...
Orta okulun yanından geçtim...
Arkadaşım mektubum çok uzun oldu...
Kusura kalma şunun şurası teskereme altı ay kaldı ..
Allahın izni ile buda geçerse hiç engel kalmıyor...
Satırlarım burada son buluyor...
HOŞÇAKALIN ESEN KALIN Garip yoksul..
Bir gün benimde yüzüm gülecek..

m.ali ünsal...

bu çalışmanın gerçek tarihi :
1987...dir...
saygılarımla..
( Mektup (Mizahi) başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 14.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu