KUMRU PASTAYI KESTİ

GAZİANTEPTE YAYINLANAN VE ÜÇÜNCÜ SENESİNE GİRERKEN  SESİNİ BÜTÜN EDEBİYAT ÇEVRELERİNE DUYURAN KUMRU DERGİSİ 16 HAZİRAN 2012 GÜNÜ SAAT 17.00 SIRALIRDA 3. YILINI KUTLADI VE PASTAYI KESTİ. GAZİANTEPTE VELİÇİŞ HANININ 7. KATINDAKİ YERİNDE KUMRU DERGİSİNİN SAHİBİ ABDULHADİ BAY KUMRU DERGİSİNİN HAYIRLI VE UĞURLU OLMASINI DİLEDİKTEN  SONRA PASTALAR VE MEYVE SULLARI DAĞITILDI. BU SIRADA DEĞERLİ TÜRK HALK MÜZİĞİ SANATÇISI  ÜMİT CAN İLHANIN TÜRKÜLERİ ARASINDA  GÜLHUN ERTİLAV, BARBAROS ERTİLAV, İSMAİL MERCAN VE NEŞE CÖMERT  ŞİİRLER OKUDULAR. KUMRU DERGİSİNİN  SAHİBİ ABDUHADİ BAY KUTLAMANIN ÇEKİMİNİ YAPTI. KUTLAMADA ZEKERİYE EFİLOĞLU İLE FETHİ  GÖĞÜŞ ESPRİLERİNİ SÜRDÜRDÜLER.  B SIRADA KUMRU MENSUPLARI AZ DA OLSA MUTLULUK DOLU DAKİKALAR YAŞADILAR. BEN BURADA KUMRU DERGİSİ İÇİN NİCE  HAYIRLI VE  UĞURLU YILLARA DİYORUM.

( Kumru Dergisi Pastayı Kesti başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 17.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu