- Canım o traş ne öyle ya , resmen maymuna dönmüşsün !
- Öyle mi ? ...İyi o zaman başka yere döneyim..Teşekkür ederim televizyon daha iyi geldi..

- Hayatım banyoyu kirletme daha yeni sildim
- Eh peki... Leğen var dimi evde duşumu salonda alırdım..

- Tatlım çoraplarını olur olmadık yerlere atıyorsun
- Hayatım pozitif bak...En azından ikisi bir arada değil mi .

- Aşkım sigarayı yatak odasında içmiyoruz ama ..
- Yani şey düşündüm ortalık duman olursa biribirimizi net görmeyiz belki..

- Bir tanem kredi kartını bırakır mısın giderken
- Bir daha geri dönmemek üzere olsaydı ..Düşünürdüm...

- Sevgiiiiliiiimm bak bu konbinezonu yeni aldım...
- Hımmm eskisini çıkarttın mı peki , yoksa üzerine mi giydin , tam anlaşılmıyor da

- Canısı saçım nasıl böyle..
- Öncekinin bir fotoğrafı filan olsa keşke ..Kıyaslıyacağım da , tam hatırlayamadım..

- Ah komşunun kocası eşine tek taş almış evlilik yıl dönümünde ..Ne romantik dimi..
- Eh peki ben de alayım..Yalnız o kadının parmak ölçüsü lazım....

- Bebeğimmmmm yemek hazır..
- Tamaaam önlüğümü takıp geliyorum.. 

- Bitmezzzzzz

ZEKİ AKYÜZ
( Klasik Evlilik Dialogları başlıklı yazı Eleskowich tarafından 9.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu