Yüzüne bakmak ne kadar zor, dalmak gözlerine nasılda utanç veriyor

Göç ediyor umudumun mavisi kızıla doğru, fel fecir olup inliyorsun gözlerimde.

Seni gördükten sonra tüm şiirlerim anlamını kaybetti, sonra yazamamaya başladım.

Şimdi buraya ne yazarsam şair diyecekler bana biliyorum.

Ben bütün şairliğimi senden sonra yitirdim.


“emrahsağlam”


Adımı hiç küçük harfle yazmazdım eskiden.

Seni gördükten sonra

Çirkin bir kurbağadan farkım olmadığımı anladım.

( Prenses )

Sonra sen dudaklarını benden kaçırdın.

Yerin dibine girmek istedim o an ve topraktan bile utandım

Kala kaldım, hala şaşkınım..

Bu şaşkınlık acılarımı unuttuğum anlamını taşımıyor.


 

Seninle ben, yazılmamış aşk sancılarını temize çekiyorum.

En berbatını ben yazmalıyım, en mükemmeli benim olmalı!

Kanamalı tüm cümleler kendimi anlatırken ve bundan beterini yazamamalı hiç bir şair.


Hem mükemmel hem de beter ‘ yeter!

Mahkeme tutanaklarına aşktan hükümlü diye geçsinler adımı

Avuçlarımda titrek bir baharın kışı yaşanır, senin ellerin görürsem nasıl dokunurum ellerimle

‘ellerine.

 

Gündüz ve gece tüm yeknesaklığını yıktı üzerime

Sonrada seni bağışladı bana, ibadetim gibisin, beş vakit baksam doyamıyorum hiç bir şeyine.

Gözlerim şimşek olup çakıyor bir anda gözlerinde, omuzlarıma düşüyorsun ve tango eder gibi dalıyorsun düşlerime.


Düşlerimde üşüme, mağrurluğum çirkinliğimin acemisi


Kafama çuval geçirsem, yüzümü görmesen

Senin yanında çirkinim ben

Senin yanında çir’kin.


 

Nesin sen, yazılmamış bir roman mı, okunmamış bir şiir mi?

Hasretime acemiliğimi yükler ve kaldırırım bütün duygularımı naaşa.

Ellerimde vuslatın güvercini belirir, uçmak isterim utancımdan

Her şeye meydan okuyan adamlığım, senin yanındaki çirkinliği ile başa çıkamaz

 

Güçsüzleşirim…

 

Eririm…

 

Tükenir…

 

Sen çok güzelsin…

 

Ben çirkinim…

 

 

( Sen Çok Güzelsin Ben Çirkinim başlıklı yazı Emrah Saglam tarafından 25.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.