BUGÜN KAYBETTİĞİMİZ ALTI ŞEHİT İÇİN YAZDIM LÜTFEN OKUYUP PAYLAŞIN.

SİZLERE SESLENİYORUM ÜLKESİNİ SEVENLER HERKES BU YAZIYI OKUYUP DÜŞÜNCESİNİ PAYLAŞSIN,KORKMAYIN BİR İKİ KELİME YAZAN EL KOPMAZ. DİL ÇÜRÜMEZ.VE GÖZ KÖR OLMAZ.ŞEHİRLERE ALLAHTAN RAHMET YAKINLARINA BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM.

BİR İKİ GÜZEL SÖZLE BAŞLAMAK İSTERDİM. FAKAT YİNE OLMADI ALTI FİDAN DAHA DÜŞMÜŞ TOPRAĞIN KUCAĞINA. İNANIN İNSAN OLDUĞUM İÇİN UTANIYORUM TANRIDAN.

ŞEHİT KANLARIYLA SULANMIŞ BU TOPRAKLARIN ÜZERİNE İHANET TOHUMLARINI EKMEYE ÇALIŞAN ZİHİNLERE LANET OKUYORUM. NEYİN MÜCADELESİ VE NEYİN GAYESİNİ YÜCELTMEYE ÇALIŞIYOR BU KÜÇÜK BEYİNLİ İNSANLAR. HANGİ RÜYANIN HEVESİNE KAPILMIŞLAR. ÜÇ GÜNLÜK DÜNYA İÇİN DÜŞMANLIĞI YAYMAK MI BÜTÜN ÇABALAR. TARİH VE ZAMAN BİZLERE HİÇ BİRŞEY ÖĞRETMEMİŞ Mİ. KARANLIK UYKULARDAN UYANMANIN YOLU YOK MU ARTIK. SİLAH YERİNE GÜL VEREN ELLERİ Mİ KİRLETMEK BÜTÜN NİYETİMİZ. GELECEK GÜNLERİN KIYMETİNİ KANLA MI ÖLÇECEK VİCDANIMIZ. GÖNÜL BAĞIMIZI TİTRETEN EVLAT SEVGİSİ, BU KADAR UCUZ MU KAPATACAK İNSANLIĞIMIZI. YAZIKLAR OLSUN! MERHAMETİ KANA BULAYANLAR. SİZE ÖFKE DUYMAK İSTERDİM AMA SİZ BUNA BİLE DEĞMEZSİNİZ ÇÜNKÜ ACINACAK HALDESİNİZ. TARİHİN EN CAHİLİYE DÖNEMLERİ BİLE AKILLANIP USLANMIŞKEN SİZLER HALA ŞUURSUZCA İNAT EDEN
YAĞMALANMIŞ RUHUN ESİRİ OLMAYA DEVAM EDİYORSUNUZ.
KAİNATIN EN MUKADDES DİNİ İSLAM SİZE ÖLDÜRMEYİ Mİ EMREDİYOR YOKSA SEVGİ BARIŞ VE DOSTLUĞUMU. HANİ ALLAHIN KUTSAL ELÇİSİ HZ. MUHAMMED’ E VERDİĞİNİZ SÖZ. ÖLDÜRMEK ASLINIZI İNKAR ETMEK DEĞİL Mİ. DİNİMİZİN EMRETTİĞİ VECİBELER DOĞRU YAŞAMA KAN AKITMAK MI ANNELERİN YÜREĞİNİ ATEŞE VERİP ÇOCUKLARI ÖKSÜZ KADINLARI ERSİZ BIRAK MI.AKLI HÜR İNSAN OLMANIN GÜÇLÜĞÜNÜ YAŞAYAN SİZ CAHİLLER BAŞINIZI ÇEVİRİP BİR BAKIN.ARKANIZDA BIRAKIP GİTTİĞİNİZ GÖZÜ YAŞLI İNSANLARIN BEDDUASINDA NASIL BİR HUZUR TESİS EDECEKSİNİZ. HANGİ YÜZLE TANRININ KARŞISINA ÇIKARAK GÜNAHLARINIZ AKLANACAK. BAŞKA DEVLETLERİN GÖLGESİNE SIĞINARAK KENDİ CENNET VATANINI BÖLMEYE ÇALIŞAN NANKÖR İNSANLAR, BIRAKIN CEHALETE GÜNAHSIZ İNSANLARIN KANIYLA IŞIK TUTMAYI. NAFİLE ÇABALARINIZIN GETİRDİĞİ PİŞMANLIKLAR KAÇ İNSANIN CANINA MAL OLDU KAÇ FİDANIN ZAMANSIZ DEVRİLMESİNE SEBEP OLDU. ÜLKEYİ BUNALIMA SÜRÜKLEMEK HANGİ KAVGAYI VE SAVAŞI HAKLI ÇIKARIR. BAŞKA ÜLKELERİN HİMAYESİNE GİRDİĞİN ZAMAN.

YAZIK YİRMİSİNDE VATAN SEVGİSİYLE BAYRAĞINI ŞEREFLENDİRMEK İÇİN ÇARPIŞAN YİĞİTLERE. VE YAZIK Kİ HALA BU KANDAN BESLENEN HAİN NİYETLİ İNSANLARI İDARE ETMEYE DEVAM EDEN AKILLI KÖRLERE. UYANIN İKİ DİLİM EKMEKLE YAŞAM KAVGASI SÜRDÜREN GURURLU İNSANLAR. YARINLAR İÇİN BUGÜN UYUTULAN GERÇEKLERE MUHTAÇ OLACAĞIMIZ GÜN NE NAMUS KALACAK NE ŞAN NE ŞEREF . BENDEN SÖYLEMESİ.
( Şehitler İçin başlıklı yazı nevzat-taski tarafından 23.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu