Sen de yaz Kültür Sanat ve edebiyat platformunun çok yeni üyesiyim. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile bu siteyi buldum.
Şu an ilk yazımı yazıyor olmanın sevincimi yaşıyorum.
Bazen insan çocuk  gibi sevinir,  bunun yaşla  ilintisi yok.
Bir çocuk heyecanıyla  bu satırlarımda sizlerleyim:
 
Sevinçli ve mutluyum.
Bu sitenin genelde şiir ağırlıklı olduğunun farkındayım. Bendeniz şiir yazmada usta değilim ama okumayı  severim ve şiirdeki temayı hissederim çünkü duygu yoğunlukları yaşıyorum. Bunda sanıyorum anne olmamın büyük etkisi var.
 
Çocukları, çok seviyorum. Çünkü onlar bize muhtaçlar, öncelikle sevgimize, sonra diğer fizyolojik ihtiyaçları için.
Hayvanları çok seviyorum, ağızları var ama konuşamıyorlar. Aç kaldıklarını, hastalandıklarını bize ifade edemiyorlar.
Tabiatı, yeşili çok seviyorum. Susuz kaldıklarında suyu arayamıyorlar çünkü hareket edemiyorlar. Bütünüyle bize muhtaçlar.
Hayvansever ve çevreci olmanın insanî  özelliklerden olduğunu düşünüyorum.
 
Yaşantıma hakim olan sevgiye değer biçemiyorum. Sevginin bir motivasyon kaynağı, bir yaşam sevinci ve sağlık kaynağı olduğunu  yaşayarak görmekteyim.
 
Yazılacak çok şeyler var ama,
Şimdilik bu kadar olsun sevgili yazar arkadaşlar,
Hepinizi  sevgi ile selamlıyorum.
  
 
( İlk Yazımla Hepinize Merhaba başlıklı yazı Gülalkan tarafından 10/15/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.