BÜYÜK BİR YANILGI
........................

 Ahmet AYAZ

GAZİANTEP HAKİMİYET GAZETESİ

29 EKİM 2012

  
.....................................     

       Devletimizin Suriye Halkına kapıları  açması büyük bir yanılgıdır. Geçmişte aynı yanılgıyı hudut kapılarımızı Afganlılara açarak da yapmıştı devlet yetkikilerimiz. Bugün Suriye Halkına sınır kapılarımızı açtık, Gaziantepteki üniversite öğrencilerimize en büyük darbayi vurduk. İlimizin Yeditepe Mahallesinde sayısız özel öğrenci yurtları olmasına rağmen, öğrencilerimize barınacak ev bulunamamaktadır. 300 Tl. lik evler 700 Tl.ye çıkmıştır. Bunlar bizim yavrularımızdır. Ortalıkta gördüğüm üniversiteli kızlara bakınca, inanın ben kendi evladım sanıyorum onları. Suriye Halkını bağrımıza basarken, kendi çocuklarımızı dışlamış gibi olduk. Suriyede iç savaş olmuş ise, bundan bize ne? Kendi işlerini kendileri  haletsinler. Geçmişte bizde de iç savaş olduğunda, kimin kılı kıpırdadı? Ancak Suriye Hükümeti Bebek Katili Öcalan’ı yıllarca kendi vatandaşı gibi bağrında besledi ve PKK lılara  silahlı eğitim imkanı sağladılar. Rahmetli Hasan Arslan Hocamız, “Müslüman, Müslümanı sevmelidir” Derdi.Burada hiç kimse kusuruma bakmasın, benim ülkeme, benim insanlarıma zarar veren, ihanet  eden, sözde Müslüman geçinenleri, benim sevmem mümkün değil.  Yanlış, yanlış yanlış. Bu yanlışlıklar nereye kadar? Ne zamana kadar sürecektir. Allah aşkına bu yanlışlara artık bir son verelim diyorum. Ne olur? İlgililer azıcık sesime kulak versinler, sesimi duysunlar, düşünsünler  diyorum. Hoşça ve dostça kalınız. Gelecek sohbet yazımda yine buluşalım diyorum.

 

( Büyük Bir Yanılgı başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 29.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.