Kabe'ye Yola Koyulsak Da
türkü türkü çağırırsın ya
yanınagelemem sevdiğimferhat değilimdelememaradaki dağları sabırla...gelincikler,çiğdemler toplasan dadiyarında yollarıma dökülmedik gül bırakmasan dagelemem sevdiğimkara tren yollasan da...gözyaşlarımla boğulsam datüm saçlarımı yolsam daateş kaplasa da bağrımıgelemem sevdiğimdikenle kaplı kader yolları...balık olup yüzsem de sularında kuş olupgök yüzünü özleyiphavalansam davaramam sevdiğim yorgunum kalırım yollarda...yüreğinde volkanlar varsa dapatlayıp lavlarını saçsan daelimden tutup Kabe'ye yol alsak dabekleme sevdiğimgelemembakma artık yollarıma...ıhlamurlar çiçek açsa daiçimdeki zalim şüpheyi kaldırsan datüm şiirlerini üstüme alınsam dagelemem sevdiğimne bahara ne de yazaüzülmezaten ayrılıkta dahil değil mi sevdaya...
(
Kabe'ye Yola Koyulsak Da başlıklı yazı
efnan tarafından
5.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.