Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler
30.11.2012 · 1.567 · 0 · Tahmini 1 dk okuma
PDF olarak indir

“Öylesine” yazısını çevrimdışı oku.

İndir
(0 oy)

Öylesine

Her vazgeçiş bir kaybediş midir sizce? İnsan bir şeyde pes ettiği halde kazanamaz mı? Belki de vazgeçtiğimiz şey aslında hiç hayatımızda olmamalıydı.
Bazen kaybetmek en iyisidir. Onca çabadan sonra yorulup pes etmek ne kadar korkaklık gibi görünse de aslında büyük bir cesarettir. Onca vaktin, çabanın, gözyaşının hatta düşüncenin bile boşa gideceğini göze almaktır vazgeçmek.

Belki bu yüzden yapamıyoruz. Çabalamaya devam ediyoruz hala, başardığımızda elimize geçen şeyin bizim için iyi olup olmayacağını düşünmeyi bile unutarak. 
Sitede Önceki / Sonraki
Yazarın Önceki / Sonraki
Oylama
0 (0 oy)

Yorumlar, Tebrikler ve Beğenenler

  • Yorumlar 0
  • Yorum Yaz
  • Tebrikler
  • Beğenenler
  • Popüler Yazıları
Yükleniyor...

Yorum yazmak için giriş yapın.

edebiyatevi.com

Öylesine

birisi birisi