Evet belkide annesinde dediği gibi bir hayli zor geçecekti dedesi olmadan ama bir sekilde geçmeliydi..Küçük kız ve kardeşleri, abileri yemekten sonra yatıp uykudular..Sabah annesinin "hadi çocuklar kalkın kahvaltıya "sesiyle uyandı küçük kız ve kardeşleri..Küçük kızın babasıda sofradaydı..Sigara istemiş , çocuklar "baba bizde sigara yokki" diyince sofrayı  bir tekmeyle yere indirmişti..Küçük kız ve kardeşleri öylesine korkmuşlardı ki !  Bu sesi duyan anne koşarak mutfaktan gelmiş, çocuklarına sarılmış ve onları odadan dışarı çıkarmıştı..Küçük kız odadan gelen bağırış ve haykırışları duyuyordu.Annesi babasına "Ne istiyorsun bizden, neden çocuklarıma , bana huzur vermiyorsun,sigara parası mı? var, çalışmıyorsun hangi hakla para istiyorsun, dayanamıyorum " diyerek haykırıyordu.Küçük kızın babası "sinir hastasıydı, insanlarla ne bir sohbet edebiliyordu, nede kendisine faydası vardı"..Annesi küçük kız ve kardeşlerine tekrar kahvaltı hazırladı..Kahvaltıdan sonra küçük kız ve kardeşleri dışarı oyun oynamaya çıktılar.Öğle saati olunca küçük kız ve abileri eve yemeğe gelmişlerdi..Annesinin yüzündeki hüznü farketti küçük kız, gözleri dolu doluydu.Annesi sofrayı kurduktan sonra bir kenarda kendi kendine şöylenmeye başlamıştı. " Adam daha yeni öldü, hemen eşyalarını yakma derdindeler,bunların ölüyede saygıları kalmamış" diyordu..
( İçimdeki Çocuk 3 başlıklı yazı unknown tarafından 12/30/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.