Ne yerden göğe kadar, ne de dünyayı kaplayacak büyüklükte sadece yüreğime sığacak boyutta. Mecbur olacak gibi değil gönlümün ihtiyacı karşılayacak kadar sevgi istiyorum. Minik minik sevinçler kâfi.
Boş ver, düşüncelerime vurulmasan da, hırslarıma katılmasan da olur. Mühim değil. Tutsaklığını hiç istemem. Beni, benliğinde hisset yeter. Teslimiyet talep etmiyorum, ufak saadetler yeterli..
İdeallere ulaşmak mümkün olmuyor nasıl olsa. Daldan dala konarak, uçuşan ümitlerle işim olmaz.
Hayalleri kurdurmak kolay; zor olan hayatı paylaşmak. Beni derecelendirme hayatında, bırak kendi bulsun yolunu. Sıfatlar yükleme üstüme..
Yolumda candaş ol yeterli…

Senden tertemiz masumca sevgi istiyorum. Uğruna ölmemeli, yaşamalı inadına. Sıkıca tutunmalı hayata. Bırak toz dumanlar olsun. İklimleri durdurmamalı her mevsimi tatmalıyız.
Şuan baharsa bahar, hazansa hazan doyasıya yaşamalıyız
Durdurma sakın rüzgârları. Essin ki; benden sana fısıltılar getirsin.
Hayal kurma, düşleme, beni gerçeğinde yaşat
Engeller çıkacaktır önümüze; of deme sakın! Yenilme..
Hatan olursa görmezden gelirim. Suçun olursa affederim.
Bende mükemmel değilim
Söz kıskanmam seni, yanından geçenleri şanslı sayarım.
Bakıp bakıp demeliler ki; kimdir bu yiğidi fetheden
Evet benim o yüreğini fark eden
Demem o ki;
Yanımda ki varlığının hammaddesi yüreğindeki masumluk olsun.
Neyse hayatın bedeli sevgimizin cesaretiyle öderiz.
Ufacık saadetler yeterli…

 



Nazlı TOLUN
( Ufak Saadetler Yeterli başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 30.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.