Aslında karşımızdakinde çok şey mi istiyoruz? Olduğu gibi kabullenmek varken sevgimizle onu sevmek varken çabuk mu pes ediyoruz acaba. Biraz sabırla ve umutla beklesek ve olduğu gibi kabullensek her şeyi değiştirmek yerine önce kendimiz değişsek ve her şeye özgürlük versek. Rabbim bizleri yaşamda kabul etmeye ve ret etmek için özgür yaratmıştır, bunu böylece bilsek ve azda olsa tahammül göstersek inanın her şey sevgi ile daha güzel olacaktır. Fakat sen hala dimdik duruyorsun ve rabbin seni seviyor ve yıkılmadan devam et seni kaybedenler ağlasın sen yaşamı ve hayatı duru kalbinle sev ve kucakla ki, sendeki yıkılmaz kaleyi görsün ve kendiside değişmek ve sevmek için bir adım atsın. El tutmaya alışmayalım, gönül tutmaya alışalım ki sevgi yumağı olalım, büyüyelim kocaman, kocaman gönüllere akalım. Gönülden sevelim sevgilerimiz sahte olmasın, sahte olursa kaybeden biz oluruz başkası değil.Aşk aranmaz kendisi gelendir.Aşk şekil verilmez,şekil verirsen kırılır.Aşk gelince özgürlük vererek,şekil vermeden duru bir sevgi vererek yaşamak gerekir.Aşk yaşanır,severek,gönül vererek yaşanır.

( Çok Şeymi İstiyoruz başlıklı yazı kul mehmet tarafından 1.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu