DİYORUM Kİ

                     

Kimler kimleri anlamaz?


Ya da kimler kimleri daha iyi anlar?


Anlamak, anlatmak, anlatırken manalandırmak...


Zamana kalay olabilecek sözler, kelimeler iletmek şiir iklimine.


Sanat coğrafyasının nabzını tutabilmek sabırla...


Yorgunluklarımızı demlendirirken, sevinçlerimizi çiçeklendirebilmek aheste aheste...


Var mı zevkle izlenen, umutla çoğalan güzellik kadar insanı insan yanının uşağı olmaktan kurtaran...


Kurtulmak kökü ile irtibatı kalmamışlıklardan...


Adım adım ilerlemek yarınlara doğru, yanılgısız, kendi yörüngesinden sapmadan...


Yüreğimizin tenhalığında çoğalarak, yalnızlığımıza destek olabilmek az erdem mi sizce?


Değil tabi, az değil emekle harmanlanmış hasat.


Hayır için hasadını bereketlendirmek...


Kim bilir kimlerin heybesinde hüzünler gülecek dertlere inat inançla.


İnancın pekiştirdiği umut bitmesin bir ömür.

 

Fikri HAKLI

( Diyorum Ki başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 4.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.