B.

AL KIZLARI ASKERE

Dünyanın süper gücü ABD’nin ordusu , dünyadaki disiplinli orduların başında gelir . Silahlı Kuvvetlerdeki her şey en küçük ayrıntısına kadar tespit edilmiş , sert ve tavizsiz kurallara bağlanmış , her türlü ihtiyacı karşılanmış bu süper orduda sonuçta yine her şey insanda başlayıp insanda bitmektedir .

ABD ordusundaki bir erin aldığı maaş ( 6-7 bin dolar) bizdeki bir Binbaşı’nın maaşının iki katıdır .

Daha çok gönüllülük esasına bağlı olarak erkek asker çok olmasına rağmen kadın asker sayısı da az değildir .

Kadın erkek ilişkilerinin iç içe olduğu Batı toplumlarında cinsel özgürlük karşılıklı rıza esasına bağlanmıştır . Bir erkek veya kız çocuğu her türlü cinsel ilişkiye açık ve genelde korumasız olarak yetişir . Erkekler asker olur , iş hayatına atılır ama kadının bulunduğu her ortamda , içinden gelen hayvani dürtülere karşı koymakta zorlanır . Taciz ,tecavüz , çiftleşme ; yemek yemek , uyumak gibi hayatının bir parçası olmuştur . Cinsel sapıklığın adı cinsel tercihtir .

The Miles Vakfı’nın yaptığı bir araştırmaya göre Colorado’daki Hava Akademisi’nin % 12’si kadınlardan oluşmuş . Akademi’deki öğrenim safhasında bu kadınların % 17’si aşırı cinsel tacizle karşılaşmışlar .

Mezuniyetlerinde ise bu oran % 70’lere ulaşmış .

Demek ki çok çirkin olanlar yakalarını biraz kurtarabilmişler .

Disiplin ve kuralların bu kadar sıkı olduğu bir ortamda bile kadın askerler için sıkıntı bitmemiş . Tabiidir ki karşılıklı isteğe bağlı cinsel ilişkiler bu istatistiğin dışında kalmış .

Ekonomide çok önemli bir kural vardır “ İhtiyaçlar tatmin edildikçe şiddetini artırır “ Bu öyle gerçekçi bir kuraldır ki ne kadar çok şeye sahip olursan ol , bu sahip olmanın sonu gelmez .

Amerikan ordusundaki kadın askerler havayı , sinirleri yumuşatmak , stres atmak , rahatlamak için mi düşünülmüş bilemiyorum ama sorunları daha da artırmaktan başka bir işe yaramamış .

Kadınlar inancımızda “fitne” yani “denenme , sınanma” sebebi olarak görülmekte olup gerçekten bu sınav bir Müslüman’ın hayatında üniversite sınavlarını kazanmaktan daha zor geçmektedir .

Aylarca yuvasını , eşini görmeyen cefakar askerimiz köydeki ,kentteki kızlara, kadınlara tacizde bulunmaz . Geceleri şeytan girer rüyasına, sabah kalkar titreyerek soğuk suyla abdest alır.

Ama zor bu iş .

Taa Osmanlı döneminde , sigarayı yakıp , sazını tıngırdatan , askerliğin kolay geçmesini dillendiren asker, nereden bilsin yüz yıl sonra aynı türkünün tekrar bu dağlarda yankılanacağını ..

Oy Miralay ! Miralay !

Askerin alay alay

Al kızları askere

Askerlik olsun kolay …

Türküde , kızların askere alınması ile kolay olacağı zannedilen askerlik , kadınların da bulunduğu ABD ordusunda bile kolay olmuyor .

PKK daki kadın militanlara gelince, o bitlilerin ellerindeki silahlarla poz vermelerine bakmayın . Onlar da mağaralarda geçen uzun kış gecelerindeki asli görevleri olan “yemek ve yatak” hizmetlerinde hayli katkı sağlıyorlar

( Al Kızları Askere başlıklı yazı A.Müfit KUTLU tarafından 5.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.