İSLÂMİYET VE BİZ

 

İslamiyet, en hakiki manasıyla hak ve hakikat güneşidir ve insanlık her zaman ona muhtaçtır.

İslam dininin bilinmediği, kurallarına uyulmadığı yerlerde belki para, servet, mevki bulmak mümkündür; fakat huzur bulmak asla ve asla mümkün değildir. 

Huzurun kaynağı İslam’dır ve akıllı insanlar zevkle ve şevkle ona yöneliyor.

 

Onun ikliminde dinlenip, onun coğrafyasında mana kazanmak için yarışıyor.

Doğu da, Batı da, Güney de, Kuzey de İslam’a hakkıyla bağlandığı, prensiplerine uyduğu, direktiflerini uyguladığı zaman insanlık her türlü çileden, yokluktan, mutsuzluktan, ekonomik manada kuvvetsizlikten mutlaka kurtulacaktır.

Bugün sorun, İslam’ı bilmemekten daha çok onu hakkıyla uygulamamaktır.

Bir sistem bilinmekle değil, usulüne uygun uygulanmakla, nimetlerini sunar.

 

Eğer "İslam var fakat mutluluk yok" deniyorsa orada bir başka yanlışlık var demektir.

İslam’ı bütünüyle kabul eylemeden, onun kurallarına hakkıyla uyulmadan, onun gösterdiği hedefe onun ilkelerine bağlanarak yönelmeden, kurtuluş, zenginlik ve mutluluk ummak nafiledir.

İslam’ı bilelim, İslam’ın prensiplerini hayatımızın her boyutunda uygulayalım, İslam’ın buyurduğu gibi insani özelliklerimizi koruyup geliştirelim; İslam ile yeniden dirilmeyi kimse engelleyemez Allah’ın izniyle.

Haydi insanlar, İslam’ın öğütlediği şekilde İslam’a yapışalım.

İslam’ın direktiflerini hayatımızın her boyutunda şuurluca uygulayalım.

İslam’a uymayanları, İslam’ın insanlara sunduğu hoşgörü ile uyaralım.

Öncelikle tatlı dilli, bilgili, insaflı ve ileri görüşlü bir Müslüman kimliğini koruyalım.

Eğer inanırsak, bağlanırsak, gereğine uygun gayret gösterirsek elbette zafer inananların, zafer bizimdir.

Fikri HAKLI

( İslâmiyet Ve Biz başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 12.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.