NİÇİN YAZIYORUZ?

 

Sahi neden yazıyoruz?
Öğrenmek için mi, öğretmek için mi, eğlenmek için m?
Gerçeklere ulaşmak, gerçekleri gerekçeleriyle insanlara ulaştırmak için mi?
Nefsimizi yüceltmek, enaniyetimizi körüklemek, bir takım densizleri dizginlemek için mi?
Sahi neden yazıyoruz?
Hayatı anlamak, olanı anlamlandırmak için mi?
Bir kısım oluşumları yeniden yapılandırmak mı amacımız?
Bilinenleri yeniden yeniden dillendirip mutluluğu çoğaltmak için mi yazıyoruz?
Sebep nedir yazmamıza?
Bilinmeyen denklemler mi üretmek, mevcut birikmiş bilgimizi mi tüketmek niyetimiz?
Samimiyetimizi gösterip sesimizi duyurmak mı yazmaktaki maksadımız?
Sahi siz niçin yazıyorsunuz?
Bazı insanlar sizce niçin yazıyorlar acaba?
Biz niçin yazdık bunca yıl.
Daha nice yıllar ne maksatla yazacağız?
Bilen varsa söylesin lütfen!
Bekliyoruz...

 

Fikri HAKLI

( Niçin Yazıyoruz? başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 15.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.