Şeytan canınızı mı sıkıyor Sizinle fazlamı uğraşıyor? Yolda çıkarmaya mı çalışıyor? Sizde onun canını sıkın! Onunla uğraşın! Sizde onu yolda çıkarmaya çalışın! Şaşkın bakmayın bunun yolu çok kolay. Allah'a güvenin, onunla olun her zaman, ondan yardım dileyin ve Allah'ın izni ile yardımı ile Şeytan canınızı mı sıkıyor, hemen kalkın dua edin, namaz kılarken rükû'da fazla durun çalışın, kılamıyorsanız Allah dan kılmak için yardım dileyin isteyin. Allah ne isterseniz verir, buna inanın. Namaz kılarken secdede biraz fazla durun, iyilik yapın, bol bol. Allah’ı anın zikredin dilinizle, diliniz döndüğü kadarı ile sizinle fazlamı uğraşıyor şeytan ve sizde onunla uğraşın, Kuran okuyun bilmiyorsanız Türkçe mealini okuyun okutturun, insanları sevin kucaklayın ayırmadan sarın. Peygambere salâvat getirin bol bol. İnsanların sıkıntılarına çare olmanın yoluna bakın, iyilik yapın elinizden geldiğince, iyilik yaparken layık mı diye düşünmeyin, ben vermeye layık mıyım deyin ve çekinmeden korkmadan verin verin verdiğiniz eksilmez aksine çoğalır. Karşılığını ahrette bol bol alırsınız. Şeytanın canını sıkın din ile ilgili yeni şeyler öğrenin okuyun not alın hepsi bu kadar bakın bakalım şeytan canınızı sıkıyor mu, sizinle uğraşıyor mu sizi yolda çıkara biliyor mu Allahın izni ile yardımı ile. Selam ve dua ile.

( Şeytan Canınızı Mı Sıkıyor? Sizinle Fazlamı Uğraşıyor? başlıklı yazı kul mehmet tarafından 22.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.