1 Bir Sevgim

BİR SEVGİM

 

SEVGİ ÜÇ TÜRLÜDÜR DİYEN "Masumi Toyotome" CEVAP

 

Sevgi bir (1), (one), (een), (ein) yani bir türlüdür ... Ya sevgidir ya da değildir. Çeşitlendirilmiş sevgi adı sevgi değildir, sadece sevgi kırıntıları içerir. Bizim oralarda yani Kırşehir yöresinde katık derler. Asli olana katılmak veya tamamlanmak manası ile … Ya seviyorsundur, ya sevmiyorsundur. Arkadaşım ben biraz senden sevsem, azıcık ondan sevsem veya ortaya karışık sevsem … “Eğer”, “rağmen” ve “çünkü” sevgi çeşitlenmesi yapılmış. Bende diyorum ki “Okyanus Yürekli Adam”  olarak böyle ölçütlerle, koşullu bağlamalarla sevgi olmaz. Olmamalı … Bende olmaz arkadaş …

Seviyorsak bir bedel olmalı. Ne bileyim … hani , yine bizim oralarda kolay kolay “seni seviyorum” denmez “kurban olayım” derler … hani “kurbanda olmayalım” da bir bedel olmalı …

Nedir bedeli ?

Ben seversem, “eğersiz”, “rağmensiz” veya “çünküsüz” severim. İster çok olursun deyin, ister değmez deyin, isterseniz böylesi olmaz deyin. Bedeli mi ? Bedeli benim. İnsan kendini bedel olarak sevgiye karşılık verirse sevgi olur. Beklentin var mı dersen, sadece sevgisi … Ne bedenen, ne fiziken, ne de madden … Sadece ruhen … ruhîyatı olan bir sevgi … çünkü o sevgi gerçek, reel sevgidir. Ne “eğer”ler içerir, ne “rağmen” içerir, ne de “çünkü”lere yere verir …

Var mı böylesi demeyin …

Cevap ;

“Okyanus Yürekli Adam”


13.09.2016 – 00:10

Okyanus Yürekli Adam



( Bir Sevgim başlıklı yazı Ali Özdemir tarafından 13.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.