Hastanede yattığım günlerde bir olaya şahit oldum ve bu beni gelecek günlerimiz için baya ümitlendirdi… orta yaşlı insanlar olarak hep deriz ya, bu dünyanın hali ne olacak, geleceğimizi emanet edeceğimiz gençliğimiz nereye gidiyor , helal haram kaygısı kalmadı, ar , edep yok ne olacak bu dünyanın sonu diye.
Fizik tedavi servisinde yatarken, bir sürü hasta geliyor yatıyor tedavi olup çıkıyorlardı. onların yataklarının çarşaflarını orada temizlik şirketinden görevlendirilmiş kişiler değiştiriyordu. O hafta sonu ,gene bir sürü hasta taburcu olmuştu . Her zaman ki gibi yataklarının çarşaflarını topladılar ve çamaşırhaneye indirdiler görevli olanlar.
Akşam üzeri hemşire hanım odaları gezip parasını kaybeden var mı diye sordu bizlere ? Bizlerde hayır yok ne oldu ki diye sorduk…O zaman bize temizlik görevlisinin çarşafları toplayıp çamaşırhaneye getirdiğinde içinden bir miktar para düştüğünü görüp kendisine teslim ettiğini söyledi.Ben kim bu parayı size getiren kişi diye sordum…
Bu kişinin Servet Kılıçer adındaki şirket çalışanı olduğunu söyledi. Şöyle bir düşündüm …! Atalarımız insanın içinin güzelliği ,temizliği yüzüne yansır derlermiş, gerçekten bu delikanlıda öyle biriydi.Yakışıklı, temiz yüzlü, terbiyeli, sadece işini yapan,lise mezunu bekar bir gençti…
Önceleri hastanın çarşafını değiştirmek için bile hastadan para bekleyen , doğum yaptığımızda çocuğumuzu kucağımıza vermeden para isteyen çalışanlar aklıma geldi de…! Demek ki gençlerimizden ümidimizi kesmememiz gerekiyor dedim kendi kendime… Bu delikanlı genç, bekar ve önünde bir sürü para gerektiren işi olan biriyken ,o parayı bulduğunda cebine indirmemiş ve sahibini bulmak için hemşireye getirmişti.Onu tebrik ettim , ediyorum da…!
Ve olumsuzluklardan etkilenip gençlerden ümitlerimizi kesmememiz gerektiğini düşündüm… Evet hala daha helal süt emmiş aile terbiyesi görmüş , doğru yolda ilerleyen ve arkadaşlarına örnek olabilecek gençlerimiz var… Her zaman da olacak buna inanıyorum…Böyle gençlerimize ve onları yetiştiren ailelerine teşekkür ediyorum , ümit etmek ve inanmak başarmanın etkenlerindendir,ben buna inanıyorum…
Ben gençlerimize inanıyor ve güveniyorum, her şeye rağmen gelecek günlerimiz iyi olacak…
Sizlerinde gençlerimize güven duymasını istiyorum ve onlara güvendiğinizi her zaman söylemenizi tabii ki..
Güven içinde olduğumuz, aile terbiyesi görmüş ve helal para kazanan gençlerimizle dolu bir dünya diliyorum sizlere… Herşey gönlünüzce olsun… hoş kalın , hoşçakalın, saygılarımla…

( Helal Para Kazanmak başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 11.02.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.