ALLAHIM NE ZOR ŞEYMİŞ....Bir annenin karnında sevgiyle beslediği, kalbini şefkatle süslediği,hamurunu dürüstlükle yoğurduğu, gözlerine bakmaya kıyamadığı, ayağını taştan sakındığı,hayatını tam manasıyla yaşayamadan, hiç izinsiz, tatilsiz, bir ömürü ona adayan, gecelerini uykusuz geçiren, herşeyden,kendinden ödün vererek yetiştirdiği yavrusunun bir gün gelip büyüdüğünde ona karşı gelmesi, acı sözler sarfetmesi, sen iyi bir anne olamadın demesi karşısında insanın duyduğu acıyı ızdırabı hiçbir söz yoktur anlatmaya yetecek...
 
Canparem, yakışıklım, herkesten çok sakındığım,üstüne titrediğim,geleceği için kaygılandığım,sağlığı için ağladığım, deniz gözlü prensim dediğim oğlum bir gün gelip kızgın bir anında bunları bana söyledi...

İnanın o an... Kalbim öyle bir acıyla burkuldu ki, biranda  paramparça oldu sanki kristal bir vazo gibi, toplanması, yapıştırılması  mümkün olmayan...Gözyaşlarım yanaklarımı yakarak indiler aşağıya doğru yanardağdan fışkıran lavlar misali...Onu dokuz ay taşıdığım karnıma sanki bir bıçak saplandı yana yana...Tarifi mümkün değildi...Çok büyük bir acıydı Allahım...

Ya Rabbim... Sen onu benim kalbimi kırsa, paramparça etsede, tahmin edemeyeceği kadar kırsa da, özür dilemese, gönlümü almasa da herşeye rağmen affet...Yavrumu cehenneminden koru, cennetine al lütfen...Onu koru, gözet, tüm kötü insanlardan ve kötülüklerden uzak tut...  Tüm dileklerini kabul et,uzun, hayırlı, sağlıklı ömür ver, herşey gönlüne göre olsun...
Ne yaparsa yapsın, herşeye rağmen  ben onu  genede çok seviyorum...
ÇÜNKÜ BEN BİR ANNEYİM....EVET ANNEYİM...
( Çünkü... ! Ben Bir Anneyim... başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 6.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.