GAZİANTEP LİSESİNDEN SESLER

          Ahmet AYAZ

        Gaziantep Güneş Gazetesi 5 Tasım 2019

 

       Gaziantep Lisesi Mezunları ve Mensupları Derneği Başkanı Emin İNCE ve yönetim kurulundan Esin ÖZGÜL, 2 Kasım 2019 tarihinde Cumartesi  günü saat 11.45 ile  16.00 arası Yeşilay ile ilgili bir program düzenlediler.

 Programda Gaziantep Emniyet Müdürlüğü Narkotikten İsmail UZKAR alkol, sigara ve uyuşturucu hakkında gerçekten çok önemli bir sunum yaptı.  Bunların önlenmesinin aileden başladığını ve ailenin önemli bir yerinin olduğunu söyledi. Programa bay ve bayan olarak gerçekten güzel insanlar katıldı. Ama, katılması gerekenlerden hiç kimse yoktu.

        Ben düşünüyorum da ailede bir şey yok ise veya aile berbat  ise ne yapmalı?. Bu gibi sorunlar zaten yetişkin bir aile mensuplarından çıkması mümkün değil. İsmail UZKAR sözlerine şöyle devam etti. Örneğin çocuk sigaraya başladı. Babasından, annesinden gizli gizli içiyor. Sigara parası olmaz  ise ne yapar. Veya uyuşturucu kullanıyor. Bunları almaya parası olmaz ise ne yapar?  Satacak bir şeyleri var ise onları satmaya başlar. Satacak şeyleri bitince evden bir şeyleri hırsızlayıp onları satar.  Evden hırsızlayacak bir şey bulamaz ise, eşten dosttan komşudan hırsızlamaya başlar. Mahallede hırsızlayacak bir şeyler arar ve bulduklarını hırsızlayıp satmaya başlar. Beni en çok üzende şu oldu. Yaşı yerini bulmuş bir uyuşturucu bağımlısı, eşim beni bırakır düşüncesi ile eşini alkola veya uyuşturucuya alıştırmak  için çaba harcar sözü oldu. Bu söz  beni  çok üzdü.

       Şuna da çok sevindim. Avrupa ülkelerine bakılan istatistiklere göre en az uyuşturucu ve alkol kullanan millet Türkiye çıkıyor.  UZKAR bunu da İslami İnançlarımızdan kaynaklandığına bağladı. Saygıdeğer okurlarım gerçekten de Türk ve İslam olmak çok güzel bir şeydir. Çünkü içki ve alkol islamın yasakları arasında başta  gelir. Din adamlarımız günahların başının içki olduğunu söylerler. Bu programda sağlıklı yaşam gibi bazı sunumlarda yapıldı, fakat bana göre önemli olan YEŞİLAY konusu idi. Ben bir Gaziantepli olarak Gaziantep Lisesi Mezunları ve Mensupları Derneğinin çok değerli Başkanı Emin İNCE Beyi ve Yönetim Kurulundan Esin ÖZGÜL Hanımı kutluyorum. İnşallah böyle güzel etkinliklerin devamı gelir, Gaziantep Lisesinden güzel  sesler duyulur diyorum. Bu sırada Gaziantep Lisesi Müdürü Mehmet Kürşat Hamurlu’yuda şanslı sayıyorum. Gaziantep Lisesinin adını yaşatan ve duyuran, destekleyen, gücünce yardımda bulunan bir dernek, bir dernek başkanı ve yönetim kurulu var. Bunlar Gaziantep lisesi için birer değerdirler.

       Saygıdeğer okurlarım. Beni unutmayın, sohbet köşemde sizler ile yeniden buluşalım. En güzel ve mutluluk dolu günler hepimizin olsun. Hoşça ve dostça kalınız diyorum.

( Gaziantep Lisesinden Sesler başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 5.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.