NOGAYTÜRK
 Ramazan NARİN
                   HASTİRRRR-in ULAN !

Sözde BAĞIMSIZ seçildikleri halde, TBMM’ne gelip kayıt yaptırmayan ve yemin etmeyen BDP’lilerin niyeti belli oldu. Kendilerini KÜRDİSTAN Vekili olarak görmek ve göstermek… 12-Hazirandan beridir DİYARBAKIR Merkezli toplantılar düzenleyerek, adeta AMED BAŞKENT provaları yapılıyor ve KÜRDİSTAN MECLİSİ adıyla, KÜRTÇE Tabelalar ve flamalar altında meclis grup toplantıları…yapılıyorsa niyet belli !


14-TEMMUZ günü de, DTK adını verdikleri oluşumun adını kullanarak, ÖZERK KÜRDİSTAN ı ilan ediyorlar ve ilk gösteri olarak rüştünü ispat eylemiyle, (2) asker ve bir memurumuzu dağa kaçırarak akabinde de, (13) TÜRK Askerini ve bir Polisimizi şehit ediyorlar… Son olsun diye timsah gözyaşı dökenler başta ve bu şehit ateşlerini, kendilerine dokunmayan YILAN bin yıl yaşasın
diyen gafiller bilsin ki ; 
 bu arada bu olaylar durmayacak, artarak devam edecektir, BİLİNE…!


HANGİ OLAY DAHA ÖNEMLİ ?

Dağa kaçırılanlarımız, (13+1) Şehidimiz elbette çok önemli. Hepsi için rahmet diliyoruz ve ailelerine de sabır… Ancak, bunlar ne ilk, ne de son. Bugüne kadar binlerce insanımız, askerimiz, polisimiz işbu teröristler tarafından zaten katledilmişti. Bu kara gün, bizim satılık basın ve medyamızda birkaç satır, birkaç söz ve birkaç kınama ile nasılsa geçiştirilecek. Ne deniyor biliyorsunuz, ŞEHİT HABERLERİNİ vermeyin, PKK nın reklamını yapıyorsunuz ! eeeee ne verilsin peki ? Kimin eli kimin cebinde ve sahil görüntüleri, bir de sorozdan maaşlı satılık puştların sesleri… Yarın onları hemen unutacağız. Affedin bizi şehitlerimiz, affedin gazilerimiz…


Benim için asıl önemli olan, DTK Eş Başkanıyım diyen Aysel TUĞLUK tarafından okunup, ÖZERK KÜRDİSTAN’ın ilanıdır. Yani mevcut yasalara ve Anayasal duruma göre sınırlarımız içinde bir grup bölücü, BAĞIMSIZLIK ilan etmiştir. Yani… toprağımızı gasp etmiştir. Ama böylesi bir fecaat karşısında ne yazık ki, ÖZERKLİK İLANI sanki basit bir adli olay gibi sadece Diyarbakır Başsavcılığınca (Savcımızı ayrıca kutluyorum) bir soruşturmaya tabi tutulmuştur, ama yine nedense bu soruşturma için henüz ne gözaltı, ne tutuklama mevcuttur !

Sanki, bu ülkenin Cumhurbaşkanı yok ! Başbakanı yok ! Genel Kurmay Başkanı yok ! Meclis Başkanı yok! Siyasi partileri yok ! Sivil Toplum örgütleri yok ! YOK oğlu YOK…


Peki ne var ? Şehit cenazelerini büyük bir ihtimam ve ciddiyet ve disiplin içinde defnetmeye hazırlanan ve defneden kişiler ve kurumlarımız var. ŞEHİTLER ÖLMEZ ! diye kendisini kandıranlar ve bir de dudak ucuyla KINAYANLAR…Yahu KINAMAK bile yanlış, yıllardır yazarım çizerim, KINAMAK… ne demek?  Onların,  o güruhun varlığını kabul etmek demektir.

KATİL kınansa ne olur, kınanmasa ne olur ? Siz hangi katilin KINANDIĞI için vicdan azabı duyup tövbe ettiğini veya çok azap duyup kahrolduğunu ve intihar ettiğini duydunuz ? Ben duymadım…!
Bu yüzden de, 20 yaşındaki Mehmetlerimin katillerini kınamıyorum, lanetliyorum sadece ve kanıma kan istiyorum...


Şimdi, devam eden operasyonlarda (75) kadar kürt teröristinin etkisiz hale getirildiği haberlerini alıyorum, ben PKKLI KATİL TERÖRİSTLER diyorum bunlara, birileri ise ; GERİLLA, hatta daha ileri gidip, KÜRDİSTAN ASKERLERİ… veya gençlerimiz…

         DTK > DEMOKRATİK TOPLUM KONGRESİ ?

Önce soralım ;  KONGRE diye, SİVİL DİRENİŞ yapan bir dernek veya partileşme yapısı var karşımızda ve mevcut yasalar ve DİYARBAKIR VALİLİĞİ… Nedir bu kongre ? Yaptırımı ve içeriği nedir ? Yasal mıdır önce veya yasadışı mıdır ? Sayın Valim…Yasalsa kapatılmalı, yasadışıysa hukukun verdiği ceza-i müeyyideler uygulanarak, bu oluşum YOK EDİLMELİDİR.

Daha dün biliyorsunuz hepiniz…Diyarbakır Belediye Başkanı T.C. Devletine “ HASTİRRR ” çekmişti de, hiç kimsenin gıkı çıkmamıştı !

Bugün de aynı olay yaşanıyor maalesef. KÜRDİSTANIN temelleri atılıyor ve bölünme derinleştirilerek, DEMOKRATİK ÖZERK KÜRDİSTAN ?  ilan ediliyor ve tanınması süreci başlatılıyor. Ben özellikle bekledim… Bu İLAN ın yapılmasından sonra ;

Eski AKP li Türkiye Cumhuriyeti'nin Cumhurbaşkanı Abdullah GÜL, ne diyecek ? gine Türkiye Cumhuriyeti'nin AKP’li Başbakanı, ne diyecek ?  T.C nin o gün (13) şehit vermiş kurumunun başındaki Sayın Genelkurmay Başkanımız.., ne diyecek... ?  Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanımız, ne diyecek... ? Siyasi partilerimizin genel başkanları.., TC. Devletinin üniter yapısı üzerine yemin ve and içmiş Milletvekilleri.., sözde sivil toplum kuruluşları.., sözde yazar çizer takımı ve medya.., ne diyecek... ?  Özel yetkili Savcılarımız harekete geçecek mi.. ? Özel yetkili Ağır Ceza Mahkemelerinden birinin salonuna, işbu 850 kişi, SANIK diye dizilecek mi ?............?
 
KARA GÜN, 14 Temmuz, bu saydıklarımızdan hiç kimsenin gıkı çıkmadı SES VERMEDİ TÜRKİYE ! ve TÜRKİYE o gün, KAPKARA karartıldı…
 
TÜRKİYE CUMHURİYETİ Devletinin, kurulduğu günden beridir en kara günü ne günüdür denirse, TARİH bunu yazacak, en kara günümüz 14-TEMMUZ-2011 günüdür.

Bir iki gün beklenildi bu ilandan sonra, ilana olan tepkilerin ateşi düşürüldü ve akabinde HIK-MIK kınamalar ve akabinde iş yapılıyor babında, birtakım toplantılar…SONUÇ MU ? Ben hala göremedim ve içim kan ağlayarak bu yazıyı yazıyorum ve ;

DTK adını takınmış KATİLLERİN, PKK lıların, üyesi 850 kişinin yüzüne buradan haykırıyorum : HASTİRİNNN  LAN !   KİMSİNİZ  LAN ! Siz kim, devlet kurmak kim ULAN !...........!

HASTİR öyle çekilmez, böyle çekilir diyerek haykırıyorum  HASTİRİ…Hatta sadece DTK ve PKK ya değil, bu özerklik ilanına gıkı çıkmayanlara ve gereğini yapmayanlara da aynı şeyi haykırıyorum…HASTİRİNNN LAN ! Ya görevinizi yapın, ya da defolun !  Bu arada sayın BEYLERİMİZİN nasıl gönül rahatlığı var ki, TBMM’ ni tatile sokmalarını anlayamadığımdan, tatile çıkanları İBRETLE izliyorum.

Tv lerimizde BÜLBÜL gibi konuşturulan tuzu kuru vatan hainlerinin, şehitlerimiz konusundaki beyanları alınıyor mesela, puştlar sanki üzgün, gerçekte için için seviniyorlar ve bitaraflarına kına yakıyorlar, o kınanın verdiği ateşle de (BDP eş başkanı Selahattin DEMİRTAŞ gibi) ; GENÇLERE YAZIK OLUYOR ! falan diyorlar. Gençlermiş..! Sanırsınız ki FB-BJK taraftarı genç delikanlı fanatikler dövüştü…

ULAN ;  soluduğu hava haram, içtiği su haram olan Amerika’ya satılmış tuzukuru köpekler, sizin o GENÇLER diye Tİ’ye aldığınız insanlar, bu yüce milletin yüce ordusunun rütbeli askerleri, temsil ettikleri ise ; TÜRK MİLLETİ ve TÜRK DEVLETİ…Onlar gençliği temsil etmiyor şerefsizler… Onlar, beni temsil ediyorlar/ediyorlardı…

Ben kim miyim ? BEN TÜRKİYEYİM ulan, BEN Türk Milletiyim ulan ! BEN, Başbuğ Mustafa Kemal Atatürk’ün kurduğu TÜRKİYE CUMHURİYETİYİM ulan ! Ve köpekleri tanımıyorum ! KÜRDİSTANI tanımıyorum...
 
Devamı beklediğim gibi gelmemiş olsa da ; Bu konuda sadece, MHP Genel Başkanı Devlet BAHÇELİ’nin ve sayın Oktay VURAL’ın, ÜLKÜCÜ Türk Milliyetçilerinin tepkilerine, sonuna kadar katılıyorum. <NOGAYTÜRK>

SON SÖZÜM ;
   BU HESAP/LAR SORULACAK APO DENEN KÖPEKTEN !!!

Yiğit olanın lokması cana azıktır beyler
Kimse bana söylemesin buna yazıktır beyler
Soyu soysuz olanın sütü bozuktur beyler
Bunların soyu bozulmuş türk’e düşman göbekten
Bu hesap sorulacak apo denen köpekten
Kan istediniz canlardan bitmedi inadınız
Oğuz size yar olmadı budüz idi adınız
Senelerdir bu vatanın ekmeğini yediniz
Suyunuzu keseceğiz dağlardaki gölekten
Bu hesap sorulacak apo denen köpekten
İhanete yar mı olur, yüce dağların karı
Üstünüze zalım geldi bu senenin baharı
Deli poyraz gibi vurdu öksüzlerin kaharı
Eleneceksiniz beyler ince ince elekten
Bu hesap sorulacak apo denen köpekten
Dağlar, taşlar bu ovalar bilin ki türk’ün yurdu
Aslımız insan neslidir türk’e semboldür kurd’u
Soyu ermeni olanlar nerden bilecek kürd’ü
İhaneti seyreyleyin perdedeki delikten
Bu hesap sorulacak apo denen köpekten
Feryat eylemez mi sandın yavrusuna bir ana
Sizler doymak bilmediniz akıttığınız kana
İnsan olan cana kıymaz, nasıl kıydınız cana
Anası nenni söylerken kan damlıyor belekten
Bu hesap sorulacak apo denen köpekten
Alperenler şehadeti seslenirken çağrına
İbrahim’in dedileri nişan oldu bağrına
Mehmetçik’ler şehit düştü bu vatanın uğruna
Vatan mı istediniz lan beşikteki bebekten
Bu hesap sorulacak apo denen köpekten
Hainlerin yaptıkları yanlarına kalır mı
İhanetin affı olmaz sizi millet salar mı
Vatan şehitler toprağı seni toprak alır mı
Boynuna urgan dolayın sağlam olsun ipekten
Bu hesap sorulacak apo denen köpekten
Başı bozuk yaylalarda bol keseden savurdun
Ne dinin var, ne imanın sen ne biçim gavurdun
Hem korkaksın, hem zavallı zoru gördün kıvırdın
Urgan bile dava eder boynundaki ilmekten
Bu hesap sorulacak apo denen köpekten
Şehit anaların gözündeki yaş bitsin
Vatanımın üstünden kara bulutlar gitsin
Asın gardaş bu iti, şehitler rahat etsin
Bu sefai deli oldu, senelerdir demekten
Bu hesap sorulacak apo denen köpekten…(Aşık SEFAİ)
 
 
 

( Hastirinnnn Ulan başlıklı yazı NOGAYTÜRK tarafından 15.09.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu