SEVMEK

 

 

 

 

Sevmek... neye göre ve kime göre, hangi ayrıcalıklarla, kimi sevmek?
Yeryüzündeki bir faniyi, ilahinayeymiş gibi sevmek mi?
Sonsuzluğun içinde sonsuz ve Tek olana vurulmak mı?
Çocukluk ıstıraplarından bir bölümünü köşeye bırakıp herşeye  yeniden başlamak,
bir takım gsm şirketlerinin verdiği kampanyalardan yararlanmak mı?
"Değerli gül-ü goncam, sevgi pirim" yazmak yerine "slm, aşqııııım" ifadeleriyle anlamsızlaştırmak mı?
Kara göze, kıpkırmızı dudaklara vurulup,
Görmediğin ruhun edebiyatını yapmak mı?
Yoksa;
dış güzelliğin değil bilhassa iç güzelliğin önemli olduğu vurgusunu devamlı zikretmek mi?
Nedir sahi sevmek?
Bunca vakittir görmediğim, duymadığım, "aşkım" sıfatının diğer bir adı mı?
Ya da bir kızın, sevgilisinin kolları altında sırnaşması mı?
Hayır... Sevmek, "slm asqım" mesajlarının altında gizli olan dedikodu aslında.
Günümüzün deyimiyle "çıkmak".
İnsan değerlerinin en üstüne çıkmak bir nevi...
Çocukluk ıstıraplarının en temeline inmek yerine yüzeyine dalmak aslında.
Çocukken süregelen oyunun bir parçası...
Çirkinin oyundan kovulduğu, sümüklünün dışlandığı faşist bir oyunun parçası...
Önce gidersin.
Farz-ı mahal Mecnun gibisin...
Kız karşındadır...
Elinde telefonun da vardır.
Basit bir soru sorarsın:
"Benimle çıkar mısın?"
Nereye? Nasıl ve niçin?
Bu sorular sürünür gelir bunca vukuatın ardından.
Neden "çıkmak"?
Kalbe mi çıkmak, yoksa smslerin en üste çıktığı bir geceyi mi adımlamak?
"Vatan millet Sakarya" deyip onca insanın smslerle arkasından mı atmak?
Ya da... Onu sevdiğini beş karakterlik bir mesaj ile bildirmek mi?
Sahi ya, Sevmek... neye göre ve kime göre, hangi ayrıcalıklarla, kimi sevmek?
( Şıpsevdi başlıklı yazı Galip Argun tarafından 3.11.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.