Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

/ sarılırken kıyı umuduyla kayıp kirpiğinin her bir teline ben, istediğimin sadece sen olduğunu, ses düşen gecelerde kendimi yağmalamalardan çok bıktığımı, çok, unutma.../ ha, seviyor muşum meğer ben senin kışını mavi buzlara dönüşüp sarkarken saçaklarından... Duygulandım açıkcası üstadım, bu şiirlerden kaç şiir daha çıkar diye düşündüm, şiirler içerisinde şiirdi..Tebriklerim gönül sesinize efendim, saygımla..
inşallah vusaltına erer kalbini, dolsursun kardeşim güzeldi sevda şiiri niz tebrikler
Hz. Ömer devrinde seferlere katıldı, Varlıklı bir aile içinde yaşardı, O, zühd yolunda olup hiç de ayrılmadı, "Muhadramûn" denilen Amr bin Utbe'm. Her bir şiiriniz, bir eser niteliğinde, varolsun değerli kaleminiz hocam, saygımla efendim..
EVET ONU HİSSEDEBİLMEK HİSSTETİRMEK VE O DOĞRULTUDA HAREKET ETMEK BİR SANATTIR DERİM KUTLARIM
Anlar ne kadar kıymetli olsa bile, bir o kadar da dar kalabiliyor işte. Sığdırmak istediğimiz ne çok şey varken hem de... Tebrik ve saygılar.
Pembe düşler ülkesinin sultanıydın Yüreğimin en derinine oturmuşken Seni duyar hep seni yaşarım Günden geceye hiç doyamam Sensizlikte kalbim boşlukta Kutlarım hocam fon da güzel olmuş selamlar
EĞER VUSLAT GECİKİRSE YORULUYOR KALP DEDİĞİN DEĞİL Mİ KUTLARIM
arka fonda ki ilahi beni benden alıyor ALLAH razı olsun tüm şiirlerinizde bilmediğim bir çok güzel yürekli insanları tanıma fırsatım oldu öyle güzel anlatmışsınızki ALLAH milyar kez razı olsun yazan elleriniz dert görmesin huzur buldu yüreğim
Ana sütü kadar temiz türküler kadar sevdalı ve yürekten bir çalışmayı severek okudum. Sevgi vardı, evlat kokuyordu, içtendi ve çok çok güzeldi. Yürek sesiniz her dem daim olsun şair yürek candan kutlarım.
İncilerin saçılsın, kavli olan kararım Saçılsın toplayayım; bulamazsam ararım Renkli sefa her yanın, ruhta seni sararım çok ötelerde bir şiirdi... ne ufuk ne de sahil görünüyor benden. müthiş bir şiirdi şairem. izninizle ' gönül damlası şiirler ' faceme götürüyorum. tebriklerimle
Bu şiiri ilk okuyup dinlediğimde ağlamıştım.... Tekrar yüreğine sağlık diyorum... Değerli Ses Funda Sağlama da ayrıca teşekkür ediyorum...
Ayrılıkları kim sever ki... Ama giden de gitsin, arkasından su da dökmem... Gidene Kal da demem... Yolu bahtı da açık olsun... Yüreğine, sağlık... Selam, sevgi ve dua ile...
Sevdama sekte vurdun, sakın bunu sanma kâr Gözümde kuruş oldun; sahi sende var mı ar Yarattığın cenderen, elbet ki olacak dar Aşkın tadı bal derler, sırrına eremedim Bahtta gonca gülleri, dikenden deremedim Sırrına erilmeyen ne deseler sanırım tek şey aşktır can:) Sırrına ersek de, ermesek de yine de her şeye rağmen aşk diyor kalp... Harikaydı yine şairem serzeniş dolu da olsa muhteşemdi yine, sonsuz tebriklerim ve sevgilerimle...amautlulukla...
Kemancı bu gece çal, aşk meşk benden sorulsun Gönlüm yâre hovarda, canda canım yorulsun Yine sermest hallerim, oluk oluk çağlarım Sinemin sarmaşığı, gönlü gönle bağlarım Gözler derin konuşsun, sevincimden ağlarım İşte budur şiir Aşkta senden sorulsun can da yine harikulade bir eser doğmuş sayfada tebriklerimle...
Şiiri okudum da..Bu durumu kabullenmek başka... Duaya devam etmek başka.. Gecenin bir vaktinde kalk" Ya rabbim" diye seslen üç kez. Sonra kendin duyabileceğin bir sesle konuş, arzet halini rabbine. Sağındaki solundaki, etrafındaki meleklerin duysun: Evladımın üzerinde ve gönlünde ve arada ne kadar engel varsa sen onları giderirsin ve evladımı bana gönderirsin Rabbim" diyerek dua et. "Duamı duyarsın ve icabet edersin, anne kalbini boş çevirmezsin rabbim" de..Ben de bu gece sizin için dua edeceğim, tanımıyorum ama ortak noktamız "anne" olmak. yorumu okuyan başkaları da olursa onlarda dua etsin inşallah!..Ve evladına ulaş bir şekilde. Sadece özledim yavrum bilmeni isterim başka hiç bir isteğim yok" de mesajla falan..Ben gönülden inanıyorum ki buraya evladınla görüşme mutluluğunun da şiirlerini yazacaksınız. Böyle bir şiir için kutlarım demeye dilim varmıyor, insanların acısı kutlanır mı.. Paylaştım duygularınızı. Rabbim dualarına icabet etsin inşallah. Selam ve dua ile..
Genzimde bol susamlı simit kokusu hatıralardan Dudağımda hasretinin derin izleri Titriyor durduğu yerde ellerim özlemine Yağmur olmalıyım aşk iyonu yüklü bulutlarda Ağlamamalıyım ritmi bozuk kalp ağrılarımla Ama söyle bana Neden kalp ağrısı yapar tüm bekleyişler Ritmik kalp atışlarının seslerini duyar gibiydim aşk ağrısı karşısında... Yine hüzün, yine sancı olsa da aşksa buna sebep çekiliyor dost, Çekiliyor aşktan muzdarip tüm kalp ağrıları... Harikaydı üstadım, aşkın gözyaşlarıydı okuduklarım gözyaşlarınızın sevinç gözyaşlarınıza dönüşmesi dileğiyle, Mutlulukla...
Kutlarım yazan kalemi. Saygılar. Muhyiddin-i arabi der ki: " İlâhi rahmeti gerektiren hallerde o rahmeti Allah'tan ağlayarak, yalvararak iste. " tebrikler
evet bakış açısını ve neye baktığını bilmek önemli şiirde kutlarım
Neden kalp ağrısı yapar tüm bekleyişler? bekleyişler; zamandan çaldıysa saatleri ,ayrılığa hazır değildir.... olabilir mi kıymetli bir şiir daha okudum adem kardeşim tebrik ederim
Genzimde bol susamlı simit kokusu hatıralardan Dudağımda hasretinin derin izleri Titriyor durduğu yerde ellerim özlemine Yağmur olmalıyım aşk iyonu yüklü bulutlarda Ağlamamalıyım ritmi bozuk kalp ağrılarımla Ritmi bozuk kalp ağrılarını çoook iyi bilirim. kaleminize serbest şiir de çok yakışmış. Tekrar tekrar okuttu. Bu günlerde rahatsızım.Şiirlerden uzak kaldım. Arada şöyle girip çıkıyorum. Sağlıcakla mutlu kalın.