Aç gönül yelpazeni essin
Doğruları herkeze eksin
Ak alınlar murada ersin
Çoştur yüreğini doğruda
çok anlamlı çok güzel dizeler değerli kaleminizi içtenlikle kutluyorum sevgiler saygılar
her çocuk Yusuf’tur ve Yusuf kadar güzel
sana yusufun sırlarını anlatacağım
kör kuyuların iz(be)lerini
susuzluğuna doy kana kana
Tüm Yusuf yürekli çocuklara gitsin bu harika dizeler...
Duyarlı yüreğinizi ve kaleminizi gönülden kutluyorum Üstadım...
Sonsuz saygımla...
İnandı güvendi
Bir devri yenendi
Çağdaş uygarlıktan öteye
Destanlar üstüne destan yazandı
Kahramanlıkta gazilikte şehitlikte
Her bir adımda tarihe şandı şerefti
Atatürktü koca bir millet…
İlhan Koruyucu
Kutlarım hocam
Yüreğine sağlık
selamlar
Anlam yüklenmiş harika mısralardı. Yazan kaleme saygılar.
Kuzen kaleminin mürekkebi bitmesin diyeceğim de, klavye kullanıyorsun, o halde klavyen sağlam olsun... Yüreğine sağlık... Sanki bir an ben de yaşadım... Yazında anlattığın sadece bir Ekrem'e ait... Burada Ekrem kandırılmış... Ya bir de yine sanal alemde kandırılıp tecavüze uğrayan kızlarımızın durumuna ne diyeceğiz? Selam, saygı ve sevgiyle kal...
Ümidini kesmiş gibi herşeyden
başını önüne eğme kardeşim
hayat çok başladı bittiği yerden
asla ümidini kesme kardeşim
dağ ne kadar yülsek olursa olsun
bir kenarı yol olur yol kardeşim
ALLAH ın rahmeti keremi boldur
asla ümidini kesme kardeşim
kesme ümidini kesme kardeşim
Umarım ümitlerinizi pekiştirmişbir damlada olsa kalbinize huzur ve mutluluk katabilmişimdir.
Yüreğine Emeğine Sağlık
TEBRİKLER
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle
A.E.O
Nu’mân bin Mukarrin (RA) hazreti Musa Ve kardeşi Harun (a.s) gibi nasıl firavuna karşı din için cihat ettiler, Nu’mân bin Mukarrin (RA) da onu hatırlatıyor bize,selam olsun din için canından kanından malından olanlara,
yazan yüreğe de selam olsun...
saygılarımı iletiyorum hocam...
Nuaym İbni Mes’ûd (RA) O , Hendek gazvesinde kendine yeni bir sayfa açti. "Harb hiledir" düstûrunun şah eser bir hikâye kahramani oldu.
ne mutlu arkasında böyle bir hikaye bırakanlara,
duygu yüklü kalemini kutluyorum hocam,,selam ve dua ile..
saygılar.....
Her öpüşe aşk dediklerinde
Ölür o aşk!
İÇİNDE DUYGU YOKSA
SEVGİ YOKSA
HİS YOKSA
KELEBEK ÖMRÜ GİBİDİR DEĞİL Mİ
OYSA HİSETTMELİ HİSSETTRİMELİ HİSSEDEBİLMELİ DERİM KUTLARIM
onun rehberliğiyle büyüdü bu koca millet
anlamlı idi şiirinizi
kutlarım
Gönülden dökülen sitemli duyguları ahenkli bir hece şiirinde
okumak ne güzeldi.
İçeriğini tümüyle çok beğendim.En çok da finaldeki dipnottan etkilendim.
Divan edebiyatı şairlerinden fuzuli'nin bir şiirini hatırlattı bana.
EL ÇEK İLACIMDAN TABİP
Aşk derdiyle hoşem el çek ilacımdan tabib
Kılma derman kim helakim zehri dermanındadır
Çekme damen naz edip üftadelerden vehm kıl
Göklere açılmasın eller ki damanındadır
Güzel ve naif gönlünüz dert görmesin.Duygulu şair kaleminiz hep yazsın.
Bizlerde haz duyarak okuyalım.
Sağlıcakla mutlu kalın.
Dimdik ayakta idim gelme diyene kadar
Hız limitini aştım keder olunca radar
Ömrüme ellerinden bahşiş midir sonbahar
Dökülen yapraklara sardığın yetmedi mi?
naçizane döküldü kalemden kabul buyurursanız hocam
kutladım
Şiiri dinlerken dizelerde zaman zaman nefessiz kaldım ey şair. Hangİ yüreğin içinde karmaşa yok ki, bin parçaya bölünen hislere bağırasım geldi. YETMEDİ Mİ?
Ne zamandır bu yürek böyle deli atmadı
Söylenen onca söze hiç kendini katmadı
Her şeyi göze aldı sana bir kez çatmadı
Bunları biliyorken yorduğun yetmedi mi?
Bu dizelerle gönülleri yoranlara çok kızıyorum. Kaleminize sağlık üstad. KUTLADIM.
Din tarihi bağlamında yürekleri ısıtan ve dimağları ışıtan nefis bir didaktik çalışma; bilvesile anlamlı paylaşımınız için yürekten şükranlarımı arz ederim.
Not:Acı ile haşroldu yüreğim ne zamadır
Tersine döndü dünya aldıran ben olmadım
Aşk badesi sunmuştun içmesi ne yamandır
O badeyi içmekten asla geri kalmadım.
Şiiriniz her zamanki gibi muhteşemdi yine üstadım da,
Ama bu defa gözlerim en çok dipnotunuza takıldı.
Aşk demiş yürek!..
Her daim Aşk diyen yüreğinize gönül dolusu tebrikler teşekkürler...Saygımla...
...
:(((
Ufff Laleeeeeeeee................
İnsan sevdiğini hep günahsız mı görür ustam, kötü polis kendisi olmayı kabullenerek...
Yine yaktı geçti yüreğimi şiirin hüzün dizeleri.
Ustama daim saygımla...
düşünce aktarımımız aynı bu kadar olmaz can dost değerli kalemini gönülden kutluyorum sevgiler saygılar
bende okumaya geç kalmışım usta...
keşke keşkeler hiç olmasaymış hayatımızda...
keşke...
sevgimle herdem abi...
Yüzünü her gördüğümüzde yüzümüzde gülümseme oluşturan kaç kişi tanıyoruz?Bu kişilerden biri Kemal Sunal ve saygıyla anıyoruz.
Bu arada Kadifenin hakkını yemeyelim,epey güldürmüş ve düşündürmüşlerdi zamanında ve hala izledikçe tekrarlara rağmen gülüyorum.
Şiir ustadan olunca başka tat veriyor,nice mutlu yıllara...
Selam ve sevgiler...
Azrail canım bekler bir nefeslik bu candan
Gözümde kaldın deme, küstüğümsün her andan
Dönmene ramak kalsa, vurgunu yedin yandan
Artık geriye bakmam, sığınmadığım solsun
Seni tarihe gömdüm, al buda benden olsun
Bezen gömülürken gömmek de olsun serde:)
Hep gömülen biz olmamak adına deyip kutluyorum bu harika dizelerini can...
En içten tebriklerimle...Sevgimle...