Yazan kaleme saygılar.
Sinan Paşa bir şiirinde der ki: "Aşk bir şahtır, akıl onun zavallı dilencisidir."
Tebrikler.
Çilek kokunu mu özledim
Gün yüzünü hiç mi göremedim
Ayyuka çıkmış serzenişlerim
Güzden kalmış o sarı yapraklarla
Ölüm her ne vakit gelecekse gelsin
Sensiz vuslata eremedim
sevgiliye, aşkın kanunuyla serenat edilmiş, ne güzel bir fon cıvıl cıvıldı sayfa hem renkli krizantem çiçeğiyle hemde fon ile, selam ve saygıyla kutlarım üstadım..
Kar beyazı alnına kara leke sürdünüz
Tazecik bir fidanın defterini dürdünüz
İki metre kefeni garibe çok gördünüz
Aşiret kararıyla kütükten de sildiniz
Dünya krulduğundan bu yana cahiliyet dönemi vardı, koptuğuna kadarda bu devam edecek, namus davası deniliyorda, bu erkekleri dağ mı doğuruyor ! Yüce Mevlam anaların ayağının altına cenneti verdiğinde, müslümanlar bilmiyorlar mı..? Yine kadın horlanır yine küçük düşürülür, hala gerici zihniyetler var, bir adama dört kadın hak diyen !! Peygamber efendimiz,sav..in yolundan gitmek bu değil, kanunlaştırmaya çalışan, bir önerge sunulmuştu, bir kadın vardı geçen sene adını hatırlayamadım..Ben kocama müsaade ediyorum en yakın arkadaşımı alabilir diyen :(( Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu..Avrupa yakında Türkiye,den tutucu olursanız hiç şaşırmayın şairem..Bakın söyle olabilir; doğuda erkekler kuma üstüne kuma alsın, her senede çifter çifter oğlan doğrulsun, on dönüm bostan yan gel osman hesabı..ek...
Merhaba değerli şaire'm.
Şiiriniz ,tümüyle lirik tarzın gönlünüze ve
oradan kaleminize yüklediği duygular yumağı..
Şairler,kimi zaman hayallerini,kimi zaman gerçeklerini yazarlarsa da
ba'zan hayallerine gerçeklerinden ve ba'zan da gerçeklerine hayalle-
rinden katarlar..Ama neden se, sn.Z.Efiloğlu beyefendinin de not
düştüğü üzere [ Galiba mutluluklarını pek de kaleme alamıyorlar..
ELBETTE HÜZÜN DE OLACAK,NEŞ'EYLE UÇUŞAN SÖZCÜKLER DE..
Bağışlayınız,ben de şair geçinen bir ağabeyinizim ve benim şiirle-
min çoğunluğu da hüzne selam durmuşlar adeta..
Şiiriniz hertürlü beğenileri ve tebrikleri hakediyor bence.
Acizane tebriklerimi sunuyorum ben de.
Selam,sevgi ve saygılar hm.ef. Hayrlı ,sağlıklı nice yıllara efendim.
Acı ama ülkemizin bir geçeği
Özellikle "güneydoğulu olduğum için" doğu ve güneydoğunun kanayan bir yarası malesef,
İyi olacak mı?
Düzelir mi?
İnsanlar "İnsan" olur mu? diye soracak olursan..
Bizde töre, dinden daha kutsal! olduğu sürece; zor.
Bunun okumakla, cehaletle alakası da yok
Bu bölgede yaşayan "genel olarak" okumuşu da, cahili de düşüncesi bu,
İslamiyet gelmezden önce "cahiliye" devrinde Araplar, kız çocuklarını diri diri sıcak kumlara gömerek öldürüyorlardı.Bunun sebebi ise, büyüyüp evlendiği zaman iffetlerinin izalesi düşüncesi idi. Yüce dinimiz İslam; "eski cahiliye adetlerini" kaldırmış, insanlığa değerini iade etmiş, kadınlara da haklarını iade etmiş ve erkek kadın arasındaki eşitliği sağlamıştır
Ne cevap vereceler acaba şu Ayet karşısında;
"Diri diri toprağa gömülen kız çocuğunun hangi suçla öldürüldüğü sorulduğu zaman…" (Tekvir, 81/8-9)
Rabb'im dinimizin gerektirdiği gibi yaşamayı bizlere na...
Çaresizliğin, aşk çıkmazının güzel bir şiiriydi. Bu tür aşk çekenler 'derdimi seviyorum der' ve geçmesini istemez! Tebrik ederim. Selamlar..
ilhan kardeşim yüreğine sağlık yine güzel bir eser kalemin daim olsun
Belki varsın belki de hiç yok
Senle sensizlik arasındayım
Bir türküydün dilimin ucumda
Zamanın ötesinde gel gitlerinle
Ne zaman geleceğini bir söylesen
Med cezir bakışlarının alevinde
Sen ki gizemli sevgilimdin…
Çok sevdiğim bir şarkının müziği eşliğinde, harika kıpır kıpır, sevgi dolu dizelerdi...
Gönülden kutladım dost, sonsuz saygılar...
Niye atıyorsun çöpleri yere dedi bir adam genç bir kıza! Pişkince cevap verdi' çöpçüler neyi süpürecek amca?' Zihniyeti değiştirmek lazım. çok zor. Konusu da kendisi de güzel şiirinizi kutladım.
Alaşağı ettim düşlerimi
Köşe kapmaca oynarcasına
Ömrümü ardıma aldım da öylece
Usulca sokuldum yamacına
Tüm sevgi sözcüklerini dizdim
Ah kör olası inadını kıramadım
Kutlarım hocam
selamlar
şair odur ki her olayı kaleme alabilen,duyarlılığını gösterebilendir. bir de usta kalem ele alırsa hakkını vermiş ve gönülleri fethetmiştir..içim burkuldu okurken. ellerin dert görmesin can kardeş..
not: seni eklememe rağmen şiirlerin bildirisi bana gelmiyor. nerede hata yapıyorum acaba? bana yardım et!
TÖRESİ BATSIN BUNLARIN PEKİ DEVLET NEREDE ? YAZIK GÜNAH DEĞİL Mİ GENCECİK TOMURCUĞA ? YAZACAK SÖZ BULAMIYORUM ÇOK AMA ÇOK ÜZGÜNÜM HEPİMİZİN BAŞIMIZI ÖNE EĞİP CİDDİ ŞEKİLDE DÜŞÜNMEMİZ LAZIM BÖYLE TÖREYE BÖYLE İNSANLARA LANET OLSUN
O DUYARLI HAYKIRAN GÜZEL YÜREĞİNİ KALEMİNİ İÇTENLİKLE KUTLUYORUM SAFİYECİĞİM SEVGİLERİMLE
doğru söze ne söylenebilir ki
her dörtlüğün anlamı çok derin bir o kadarda geçrekciydi
kutlarım muhterem abim ellerin dert görmesin selamlar.
Bunun adı töre değil vahşettir vahşet
utanıyorum bişiler söylemekten bir erkek olarak
diyecek ne kaldıysa...:(
Sayın şaiirim!
Şiirin amacı ya, karşıyı uyarmak, ya mesaj göndermek, yada eleştirmek.Okuduğum bu şirinizde bunların hepsini kâğıda aktarmışınız.Özelliğiniz hece olmak ki, bu da kayarak elden çıkan hecenin kaderidir.Gerçi kalanlar bize yeter de. Dert bu değil.Edebin kayıp olmasıdır..Beğendiğim bu eseriniz için sizi kutlarım. Çiçek..İzmir...
Sayın şairim!adaşım Şahin bey!
Yıllardır davul çalar gibi "yazacaksanız Türk şiir edebiyatına geçecek şiirler yazın"derim de yazan çoğu bu öneriyi dikkate almaz.Siz gibi bir kaç tane çok çok kıymetli hece şaiirimizi tanırım ve kendilerini kutlamakla mutlu olduğumu belirttiğim türdensiniz.Bir kaç şiirini bu akşam okudum ve şimdiye kadar da geç kaldığıma üzüldüm.Beni huzura kavuşturan,şiir okuma hasretliğini gideren şiirini için sizi kutlar,başarılar dilerim...Çiçek...İzmir.Not;Şiirinizi direk sayfama gönderirseniz daha mutlu olurum.Ayrıca siirkolikte de yazıyorum.oraya da gönderme olanağınız varsa dahahoşuma gider.yaşlılıktan olacak bazı yanlışlıkları yapıyor ve arama moduna giremiyorum.Selâm ve segilerimle.Musafa Özçiçek..İzmir.
Okunmaya değer ve gerçek hatasız yazılmış bir türk şiiri.Kutlar gözlerinden öperim..Çiçek..İzmir.
Zemherim çiçek döktü, lal tokattır sözlerim
Gözlerim söylesede, dil söylemez özlerim
Tepe takla duygular, bedende can közlerim
İkilemde kalmışım, sevgiyi kim karacak
Ökseye tutulmuşsa, kalbim sarpa saracak
Harikaydı yine can şairem:))
Gönüllerin ikilemler yaşamadığı sevdalara olsun tüm aşklar dileğiyle o zaman can...
Zira aşkı en çok yıpratan şey bu ikilemlerdir, her şeyde olduğu gibi...
Muhteşem, güfte tadı dizelerinize sonsuz tebriklerimi bıraktım, en içten sevgilerimle...Mutlulukla...
'Yaşamda imandan gayrısı boş yiğidim' demişsiniz hocam velhasılı kelam. Gönlünüze sağlık, inşallah onları yadetmenin mükafatını misliyle gösterir rabbim. Tebrik ederim..Selam ve saygılar..
Duygulu ve bir o kadar gerçekçi çalışmanı kutluyorum.
Her zaman bir zemheri çocuğu bulabilmek mümkündür etrafımızda.
Yeterki görebilecek göze, anlayabilecek duyguya sahip olalım.
Tebrikler,sevgiler....