öncelikle kaleminize saygılar efendim çok etkilendim şiir tamamiyle akıcı satırların arasına girince çıkması zor oluyor.
yürekte kalemde hakkını vermiş şiirin kar beyaz damlaların altındaki şemsiye iliklerine değin
ıslana da sıcacık tenin çok manidardı teşekkür ederim saygın şair gökyüzündeki bütün yıldızlar sizin için parlasın
saygılar sayın hocam
AHADA GELDİM:))
Ümidini kesmiş gibi herşeyden
Başını önüne eğme kardeşim
Hayat çok başladı bittiği yerden
Asla ümidini kesme kardeşim
Dağ ne kadar yülsek olursa olsun
Bir kenarı yol olur yol kardeşim
ALLAH ın rahmeti keremi boldur
Asla ümidini kesme kardeşim
Kesme ümidini kesme kardeşim
Umarım ümitlerinizi pekiştirmişbir damlada olsa kalbinize huzur ve mutluluk katabilmişimdir.
YÜREĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM
TEBRİKLER
SELAM SAYGI SEVGİ VE SABIR VE DUA İLE
A.E.O
Aldatan aldanandır, bul bakalım bu teni... Evet çok zor durum... Anlayan mesajı almıştır umarım... Yüreğinize gönlünüze sağlık.... Selam ve saygılarımla...
Sevdiğinden gelen sefa da olsa cefa da olsa başım üstüne diyebilecek kadar seveni bulmak zor artık...
Çokta acımasızmış demeden edemedim,insan sevdiğine eder mi onca şeyi...
Demek ki sevgi tek taraflıymış... denir bu dizelere...
Beğeni ile okudum,hoş bir sayfa olmuş...
Tebriklerimle...
Turkuaz mavi bir gelecek. Yarın umut demek .
Benim rengimde mavi.
Biraz hüzün barındırır içinde fakat mavinin turkuazı alır götürür o hüznü.
İşte yarına umut olur kardelen yüreklerin şiirinde...
Kutlarım, sevgimle...
Hayatın anlamı gibi,saatler,dakikalar her şey sevilen için,geçen her an ve yaşanan her güzellik... Tabii her şey karşılıklı olduğunda güzeldir ama seven bir kalbin güzelliği ne ile değiştirilebilir ya da ne kadar kıymet biçilir...
Beğeni ile okudum, selamlar...
HZ. EBAN BİN SAİD EL-AS (R.A.)
İsmi; Ebân, Nesebi; Ebân b. Said b. el-Âs b. Ümeyye b. Abdişems b. Abdimenâf b. Kusay b. Kilâb b. Mürre b. Ka'b b. Lüeyy el-Kuraşî.
İslâm'dan önce Ebân'ın ailesi iki zümreye ayrılmış ve bu iki zümre arasında ihtilâf çıkmıştı. Ailesi İslâm'a karşı aşırı muhalif olanlardandı. Kardeşleri Halid ile Amr İslâm ile müşerref olmuşlardı. Ebân ise bunların müslüman olmalarından dolayı çok hiddetlendi (Üsdü'l-Ğâbe, I, 35). "Keşke Zaribe'de ölmüş olsa idim de, Amr ile Halid'in dine iftira ettiklerini görmeseydim" meâlinde bir şiir de söylemiş ve bu konudaki üzüntü ve kızgınlığını dile getirmişti.
Ebân, Bedir gazvesinde müslümanlara karşı savaşan müşriklerle beraberdi. Kardeşleri Ubeyde ve Âs müslümanlarla savaşırken muhârebede ölmüşlerdi; fakat Ebân ölmemişti (el-İsâbe, I, 10).
Hudeybiye sulhu sırasında Rasûlullah (s.a.s.), Hz. Osman'ı Kureyş ileri gelenleriyle görüşmek üzere Mekke'ye elçi olarak göndermişti. Hz. Osman, müzâk...
Üçüncü cemremsin,ısındı içim
Kadınsız evlerde,olmuyor geçim
Bu nasıl adalet, bu nasıl seçim?
Kadına ayrılan, bir gün yeter mi?
Yüreğiniz var olsun..ne güzel yazmışsınız..
selam ve saygılar...
Sevmeler...
Her zorluğu ve kederi göze aldıran duygu...
Tebrik ve saygılar.
Günümüzde özlemle baktığımız duygulara dair serzenişti. Burnunun ucu Kaf dağına demir atanlara da tokat. Hatta eli işte (şiirde) gözü oynaşta (dediği ile yaptığı zıt kutupları işaret edenlere) olanlara defalarca okutulmalı bu şiir.
Tebrik ve saygılar.
ABDULLAH HOCAM YÜREĞİNE SAĞLIK YİNE GÜZEL BİR ESEERDİ MUHTEREM ZATLAR SERSİN DEN KALEMİN DAİM YÜREĞİN VAR OLSUN
Eban Bin Said El-as RA.
Bu sayfada ve bu aile sendeyaz sitesine sunduğunuz.
En güzel dizeleri bu insanlara sunmanızdan dolayi Allah .cc. sizden razı olsun.
tebriklerimi sunarken saygılarımı iletir sevgiile selamlarım.
O, Mekke’de Müslümanlığı kabullendi,
Kardeşleri Habeşistan’dan dönmüşlerdi,
Üç kardeş Amr, Hâlid ve Ebân hicret etti,
Medine’de sevilmiş Ebân bin Said’im.
Hocam yüreğine sağlık
Rabbim yar ve yardımcımız olsun
Selam ve dua ile
Yakamoz seyre dalıp; uçuklasın dudağı
Yosun rengi gözlerde, kestirdim ben budağı
Yağmur yağmış yağmamış, bulut sarsada dağı
Tek bakışı sektirmem; yâr evinde vurulsun
Muhabbetin koyusu, can bedende kurulsun
oyle bir ask ki bakan imrensin kiskansin dudaklar ucuklasin cok nefisti !
Musadenizle alabilirmiyim cokca anlamli olan bu misralari.Gonulden tebriklerimle
siir dostu arkadasim eline yuregine keder degmesin canim.
Sevgilerimle dost yurege.
Şaire sayfayı düzenlerken bile yüreğim dayanmadı.Parça parça oldu
Duyarlı yüreği kutluyorum
Her bir dokunuş mavi, gök cismim senle dolsa
Tek taraflı olur mu, bu can nasıl durulsun
Semanın billur şavkı, aşkın sineme dolsa
ve
Tek bakışı sektirmem; yâr evinde vurulsun
Muhabbetin koyusu, can bedende kurulsun
Yani gönülden gönüle olmalı, yürekten yüreğe olmalı sevdaya uzanan yol diyor şair. Güzeldi Hoştu Yüreğinize sağlık
Bana gerçek aşkı sundun
Seni tanıdığım gün hiç ihtimal vermemiştim
Aşk'a dudaklarımda
Çocuklar büyüyüp yuvadan uçtu
Biz şimdi kendi anılarımızla başbaşa
Aşk bir hazine iki kalp arasında
Hiç bir şey parçalıyamadı
Zamana karşı duran aşkımız
Ruhlarımız barışık ve birlikte
Son gününe dek
Biz iki sevgili bir ruh olarak
Geçireceğiz birlikte..
...................................
Güzel paylaşımınız için tebrikler
Sizi kutluyor başarı
Dileğimle selam ve saygılar sunuyorum...
Bir şeyler olmalı
Bu durağanlık kırılmalı
Mucize gerçekleşmeli
Işık yanmalı
Aşk küllerinden yeniden doğmalı...
KULLERI YABANA ATMAYINIZ BIR ANDA ALEV ALABILIR .YENI YILDA
HERSEYIN GONLUNUZUN DILEGINCE OLMASI TEMENISI ILE TEBRIKLER.
Tekrardan geldim bu guzel sayfaya Mustafa beyden yorum ve muzik muthis etkiledi
beni .Bir an baharda yesil kirlarda bu siiri dinlercesine.
Sevgilerimle
Ateşten gömlek giydiğimde,
Yanımda duracak birini isterdim hep.
Şimdi öyle biri varki yanımda,
Tereddüt etmeden benimle yürüyecek biri,
Kor ateşler üzerinde yürüyor olsamda.
Önce bu aşk dolu satırlarınızı beğeniyle okudum.
Hakikaten güzel bir dizeler olmuş.
Bu iki gönülüde kutlar samimi duygularınızı saygı ve sevgiile selamlar.
Bütün güzelliler yaşam böyü sizinle olası dileklerimle tebrik ediyorum.