Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

Devrik ve savruk cümleler sarmışken içimi Iyi şiirler demlenmiş çay tadında Hüzün yol almadan geceye Hiç olmassa bu gece hüzne yer olmasın nilgün hanımcım ;) Tebriklerim duygulu dizelere canım.. Yeni yılda herşey gönlünüzce olsun diyorum sevgilerimle şairem..İyi geceler dilerim..
Ozan efem yine ustalık yapmış Ne taviz vermiş ne yol dan sapmış Site vitrininden baş köşe kapmış Menzil belli ise varması nedir Kabakları oyar tel takar ona Dokunur mızrabı gül eker cana Bu işin sırrını sormayın bana Adresi belliyken durması nedir. İzledim vidyoyu kıskandım biraz Dedim ki edeyim dostlarıma naz El çatım Rabbime eydim niyaz Ustalık sırrına ermesi nedir. Vallahi uysa da yazdımmmm uymasa da yazdımmmmm :)) şiirini sitemizin vitrininde görmek güzel bir duyguydu hele bu gün sizin el emeği göz nurunuz olan kabaktan yapılmış sazlara kurmuş olduğunuz müzik gurubunun başarılarını gördükçe bir kez daha onur duydum. yapmış olduğunuz iş emek işi emeğinizin bir Televizyon programın da bu kadar güzel bir belgeselle taktir görmesi ve sizden sonra gelecek nesillere aktarılacak olması ise ayrı bir gurur kaynağı. şahsınızn adına son derece memnun oldum Başarılarınızın daim Yeni yılınız...
Yine ustaca ve yine harika bir kalemden harika şiir. Suat Kemal yetkin der ki: "Şiir, esrarlı bir ahenk ve mânâ sentezidir. Kutlarım kardeşimi ve yeni yılın hayırlara versile olmasını diliyorum.
Gözlem ve hislerin sarmalından doğmuş şiir. Vefalı yüreğine kalemine sağlık CAN. ♥ 2012 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalacak. 2013 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamınızda güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar ve dostlar hep sizinle olsun. Yeni yılın size, tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur , VATANIMIZA, MİLLETİMİZE BİRLİK, DÜZEN VE AL BAYRAĞIMIZ ALTINDA YAŞAYACAĞIMIZ HUZURLU GÜNLERİ getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar
Şiirin nakarat kısımları yüreğin mührü niteliğinde ve son noktayı koymuş duygulara. Tebrik ve sevgiler Gülsen Hanım. ♥ 2012 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalacak. 2013 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamınızda güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar ve dostlar hep sizinle olsun. Yeni yılın size, tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur , VATANIMIZA, MİLLETİMİZE BİRLİK, DÜZEN VE AL BAYRAĞIMIZ ALTINDA YAŞAYACAĞIMIZ HUZURLU GÜNLERİ getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar
Akı karası, acısı tatlısı, kötüsü güzeliyle bir yıl daha geride kalıyor. Aslolan geride kalanların muhasebesi tutulurken hep iyiyi değil kötüyü de görüp ders almaktır demiş hocam. Bizde tebrik ve saygılarımızı bıraktık, doğal olarak. ♥ 2012 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalacak. 2013 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamınızda güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar ve dostlar hep sizinle olsun. Yeni yılın size, tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur , VATANIMIZA, MİLLETİMİZE BİRLİK, DÜZEN VE AL BAYRAĞIMIZ ALTINDA YAŞAYACAĞIMIZ HUZURLU GÜNLERİ getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar
Cok hos neler gelip gecmediki yasantilarimizdan geriye donup bakinca aynen bir tarih sayfasi gibidir yasananlar ve sararan yapraklar.Yasam kanunu gelip gidecegiz bu dunyadan,tebriklerimle. Yeni yiliniz kutlu ,mutlu ve umutlu olsun.
Gece saklar en yamalı düşleri En hain gülüşleri Her özlem dilsizdir Özlemin prangaladığı dilleri Şiirlere dökülen kelimeler ise özgür Her yeni gün yeni bir umuttur. Duyguların harika yansımış kalemine can... Ama ben yeni yılda yeni umutlar ve sana güzellikler- mutluluklar getirmesi temennilerimi bırakıyorum... Tüm hüzünlerin eski yılda kalması dileğimle kutladım bu harika dizelerini gönül dolusu tebriklerimle...En içten sevgilerimle gül yüreklim can arkadaşım, yeni yılın kutlu olsun...
Bu hicran kime yarar yürekler dağlandıkça Her gün biraz üstüne kahırla ağlandıkça İçimizde çoğalan zincirler bağlandıkça Yanmayı istiyorum aman var mı sevdiğim Âdemin yüreğinde rayihalar nükseder İçime dönük sesin şu bağrıma akseder Ruhumun çemberinde kelebekler raks eder Aşk telimi çalacak keman var mı sevdiğim Muhteşem bir heceydi dost... Aşk demiş kalem, hem öyle bir aşk ki kelebeğin ateşe olan aşkı gibi... Ölümü göze alırcasına bir sevda idi okuduklarım yanmak da zaten sevdaya dahil değil midir dost... En içten tebriklerim ve teşekkürlerimle... Saygımla...
Bir rüzgardır aşk, Öyle eser ki göz açtırmaz Anlamadan savrulursun yabancı iklimlere. Yıldızlara bakar gibi bakarsın hayranlıkla, Her şey ışıl ışıldır ve seversin, Hem de ayakların yerden kesilircesine, Sesin kısılırcasına seversin… Sevdiğinin çarpım tablosunu ezberlemeden, Hançeri ciğerlerine saplarcasına seversin… Ergen sevgidir önceleri, Toz pembedir dünya… Hazanın yeri yoktur! Aşk başlı başına hazanın kendisidir....Öyle duygulu şiir olmuşki bu yıldıda duygu vehüüzlü kaparmak çıktı kısmetime. Abim fon müziği ve şiir ne diyeyim Güzel yüreğini alkışlıyorum.
Bir şarkı tadında. Ana kafiyeler oldukça güzel bir kelimeden seçilmiş. Alışılagelmiş kelimelerin dışında bir seçim. Zengin uyaklı. Haz alınabilecek bir hece. Tebrikler Adem bey.
Bak yüreğim ölüyor ne çok gitgellerdesin Vuslatı beklemeye zaman var mı sevdiğim Eğer bende değilsen hangi emellerdesin Pare pare kalbime yaman var mı sevdiğim Resim nefisti !Misralar ve yorum her zamanki guzeliginde. Yurekten kutlarim,tebriklerimle. Yeni yilda herseyin gonlunuzun dilegince olmasini temeni eder mutluluk ve saglik dolu gunler sizinle olsun.
Çaresizlikler olmasa AĞITLAR olur muydu Saadet hanım? Bu Millet yüz yıllardır ŞEHİT taşır omuzlarında. Cenabı Allah hepsinin mekanını Cennet eylesin. Sizler gibi duyarlı gönüllere selam olsun.
Allah sizden razı olsun ne güzel konulara giriyorsunuz. Kaleminiz daim olsun. Hayırlı ve huzurlu bir sene temenni ediyorum. Selam ve saygılar
Mest eden güzel dizelerdi.okumak bile mutluluk veriyor fon o keza güzel yüreğini ve kalemini kutluyorum.
Hayat hüznün sığınadır hiç bir hüzün terk etmezken bedeni ölümsüzdür işte bu yüzden cümleler
Çok ince mısralar Yüreğine sağlık saygılar efendim
biyografik roman vardı da şiiri sizden dinledim ilk sıratı müstakim ne güzel yoldur teşekkürler paylaşıma
Hayranım size Gülşen hanım, sitem sözcükleri diziyorsunuz ama nihayetinde yine ortaya bir "sevgi" şiiri hasıl oluyor. Kutluyorum. sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.
Sayfa düzeni karamsar bir yüreği andırırken Fon umut ve dolayısıyla huzur dolu adeta Kısa Ve etkili bir şiir bütünüyle Kelime kelime.. Tebriklerimle