Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

Her ne kadar eza ve cefa çektiren biri dahi olsa, yüreğine güzellik hakim olmuş kişi düşmanının ölümüne bile üzülür. İnsanı erdemleştiren duygularının dışa vurumudur. Yazan kalemi kutlarım
Saygı değer hocam gönlünüzdeki duygularınızı kaleminizden öylesine güzel anlatmışsınız ki hayran olmamak mümkün değil..Tebrik ediyor saygı ve sevgiile kutlarım.
Âlim uyursa; alem de uyur…[ Zekeriya EFİLOĞLU] Menfaat, kanımızda sinsice yürüyen bir zehirden daha tehlikeli sonuçlar doğurur…[ Zekeriya EFİLOĞLU] Vallahi bu iki sözü çok tuttum. Hele Menfaat ... Benim kanıma bulaşan bakteriyi üç günde fark edip, doktorlar iki haftada temizlediler ama menfaatçiler öyle sinsice ilerliyor ki fark edene helal olsun.Fark etsen de bir şey yapamıyorsun orası başka... Güzeldi,tebriklerimle...
Âlim uyursa; alem de uyur…[ Zekeriya EFİLOĞLU] Sayenizde uyumak ne mümkün usta, aforizmalarınız yoluma ışık, kutluyorum selam ile...
Senle nefes alırım, senle yatar kalkarım. Penceremden yıldıza, hep sen diye bakarım. Ne sitemlerim biter, ne de sonsuz efkarım. Kurduğum hayalleri sakın eşsiz bırakma. Yürekten ve anlamlıydı, kutluyorum kaleminizi ve yürek sesinizi.
Aman YARABBİ bu ne fırtına bacım, yine bir yerlere kızmışsın. Kalamin kılıç olması buna denir. hak eden hakkı neyse onu alır. güzel bir eser olmuş eline sağlık.
Dost mu yoksa düşman mı belli değil kararı Faydasından çok fazla bu meclise zararı Hislerim öyle diyor yakın bunun firarı Kuzu postu altında yatan çakallar gördüm Oldukça manidardı, neden herkes göründüğü gibi olmaz diyesim var..Sizi kızdırmışlar anlaşılan, güzel bir hivizdi selam ve sevgilerimle şairem..
-ey sahipsiz çiçekleri öldüren ayaz ellerimi öldüremezsin- ... Ne güzel dik bir duruş ve karşı koyan sonuna kadar...G ü ç l ü ... "sahte aşklara karınca tozu günde hiç durmadan gerçek aşk zaten susmayı sever aşk-ı reyyan kapısına yazılsın isimlerinin baş harfi uzaktan uzağa öpüşsün kelimeler,, ... Yalan aşklara tepki var haklı olarak... Ne hoş bir satır bu, slogan olacak kadar hoşa giden: "Gerçek aşk zaten susmayı sever,, zira kalp konuşur, koşuşur göz, sözler kifayetsizdir aşk olunca... İşbu gerçek aşkın tarifi... Aşkın sarhoşluklarına yazılsın baş harfler, aşk olsun aşk... -size sesleniyorum göçmen kuşlar gözlerimi de götürün- ... Göçmen kuşlar imgesi ve düşündürdükleri ile söyleyişin zarafeti satırlar... Anlamlandırmaya gerek var mı? Müziğini duymak yetiyor... "avuç içi avuç içiyle bakışsın boğazına kadar aşka batsın şiirler çocuklar gülsün anneler rüzgâra doğru...
Senin resmindir geceye düşen apansız Zamansız ağlatan yürek sızısı kuzey yıldızı güzel söylemlerle taçlanmış şiir kutlarım
Nükleer denemelerle dünyanın hem ekolojik hem de yörünge dengesini bozan insandan ne beklenir ki? Bunlarla kendi kuyusunu kazdığını bile bile devam ederken, insani yaklaşım veya HAK için ve haktan dolayı güzelliği düşünmek, uygulamak aptallık sayılırken (sümme haşa) yobazlık sayılırken, KDV eklentisi gibi zikrine dini alet etme cüreti gösterirken daha ne beklenir ki? Hırs ve tamah baştacı edep ve haya ayak altına alınırken ve adı çağdaşlık konulurken daha ne beklenirki? Yazacak ne çok şey var ama... Yolun ve bahtının açık olması dileğimle tebrikler gardaş.
Hayatı çok iyi gözlemmeli şair. Gözlemlemeli ki, toplumun dertlerine tercüman olabilsin. Kutlarım üstadım. Harika bir şiirdi. Saygılar.
İnanana elzem olan, hizmet olmalı, Cennet-cehennem deyip yola çıkmamalı, Mü’min davada eğik değil, dik durmalı, Mükafat Allah’tan beklenmeli yiğidim. Hocam yüreğine sağlık Rabbim istikamet üzere yaşamayı cümlemize nasip eylesin selam ve dua ile
Çok anlamlı, görkemli ve didaktik bir nefis çalışma; bilvesile yürekten tebrik, teşekkür ve selam ederim, dostum. Allah, ölüm dahil her şeyin en hayırlısını cümlemize nasip etsin.
işte bu resme bu şiir olmamış ben de ne ayılar gördüm ayıya ayıp ettim öküzlere bakınca.. öküz mübarek hayvan ne eşeklik ettim yazık oldu eşeğe birine aslan dedim.. sonra bin pişman oldum insan aşağılıksa hayvanattan rezildir ne insanlar gördüm melekten mukaddes ne şeytalıklar oldu.. külahı ters giydiren ne insanlar anam bacım gardaşım birine gönül verdim.. canımın içi canım teşekkürler gardaş
O eşsiz insanlar kazandı hocam... nefislerini Allah'a satıp, zevk, sefa ve gayrıyı ellerinin tersiyle itip... cennet ve cemalullahı, sonu olmayan ebedi hayatı Rabbimin rızasına ererek kazandılar en mutlu onlara. değerli kaleminizi kutlar... saygılarımı sunarım Abdullah hocam.
hayatın içinden ders alınıp halimize şükredilecek bir şiirdi doğrusu duyarlı yüreğinize bin selam olsun ilhamınız bol olsun İlhan bey selamlar.
/ giderken bir beni unutmuşsun geride Lale.../ Nasıl unutulur candan kopan, can veren ve aşk kokan bir yürek. Böylesine çağlıyorken, böylesine aşk sarhoşuyken... Nasıl bırakılır geride? Ah Lale ah!... :) Şairim artık bu Lale' ye sinir olmaya başladım, üzgünüm. Sizi çok üzüyor çünkü çok!!! Ustama her daim saygımla...
aslında korktuğum şiirler bunlar usta, nasıl yorumlanacağını bilemediğimden. ama, ben yine de o engin sağduyunuz ve sevecen yüreğinize havale ediyorum o her kimse. saygı ve dostlukla.
dil git desede yürek her zaman kal der sevdiğine seri tüm hızı ile devam ediyor maşallah kutlarım Himmet bey ilhamınız bol olsun selamlar.
"Sanma ki sen gidince her kez ardından ağlar Biz tek yürek oldukça şiir sayfada çağlar Giden çoktan gitmiştir bizimdir kalan sağlar Boyu kadar balçığa batan çakallar gördüm" Çok anlamlıydı ruh ikizim, can şairem:) Özellikle aldığım kısım bana çok yakın geldi... Sevgimle, hep...