Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

yüreğine sağlık çok güzeldi defterde okudum kardeşim selamlar
Her şiirinizi aynı hissiyatla okuduğumu daha öncede belirtmiştim usta. kaleminiz hiç susmasın dileğiyle... Saygı ve dostlukla her daim... Tebrik ederim.
Sevgiyi haykırmak ne güzel şu üç günlük dünyada. Özlem dolu da olsa, sitemlerle bezenmiş olsa da 'seni sevdim ben' diyecek yüreklerin varlığı güzel. Kutlarım Fedai Baba, saygımla.
Kalp ağrısı sözcüklerden sızım sızım akmış her mısrada. Şiiri yazan seslendirince şiiri. Okurken yansıyan duygu, bazı kelimelerin yerine söylenmiş farklı sözcükler anlamı-derinliği değiştirmiyor hiç. Dördüncü kıtada 'sesini' yerine okurken 'seni' denmesi ya da Ve 'ayaklarına akıtırdım' içimin pınarlarını yerine içinin pınarlarını ' ayaklarına açmak' gibi. Güzeldi yine etkiliydi, her zamanki Adem Efiloğlu şiirlerinin tadı ile. Kutlarım hem şiiri hem de yorumu, saygımla.
sevilenın bizdekı derın izleri derin bir hal alınca sendeler yüreğimizin her zerresi..senim derken bizlikten vazgeçişler hatırı sayılır bir yerde olsa bari..kıyısız terbrıklerımı bırakıyorum hocam..
SENA BU YAZINI BEĞENDİM TEBRİK EDİYORUM.SENDEKİ YAZMA TUTKUSU SENİ BAŞARIYA ULAŞTIRACAKTIR.HATALAR YANLIŞLAR EKSİKLİKLER ELBET OLACAKTIR. YAZARAK BUNLARI GÖRECEK VE DÜZELTECEKSİN.SABREDECEKSİN VE MEYVELERİ TOPLAYACAKSIN SONRA.BAŞARILAR DİLİYORUM SANA
ilk aşkım şiirim'din benim aşklar şiire ne güzel yakışıyor hele usta bir kalem olursa yürek coşuyor yazan kaleminize yürek coşkunuz eklenince kelimeler kifayetsiz aşklar yetersiz kalıyor ve sadece sizin şiirinizde aşkları yaşamak okurken mutlu oluyorum sayın hocam ellerinizden kalem düşmemesi dileğimle saygılar sunuyorum usta yüreğe
Dost güne gelmesen görür müydüm seni burada... Seni burada görmek ne güzel Mecit hocam, değerli dost... Bu şiir nasıl güne gelmemiş hayret!!! Sağlık olsun, dostu görmek, gönlünden şiirine taşan satırları görmek, gönülde yol bulmak en güzeli olsa gerek... Eyvallah dost eyvallah... Mehmet Nalbant hocamın da sesine, ruhuna sağlık... "Ey Resul,, şiirini de dilerim okuruz bu platformdan... Sevgiler, hürmetler aziz dosta... ==================================== e d i b / a h m e t
YİNE YOLLANDIM GURBETE, SIRTLAYIP YORGANIMI DERMANSIZ, AGRILAR SARDI YILLARDIR HERYANIMI SENDEN UZAKLARA GİDECEGİM YİNE ALIP BAÅžIMI SAKLARIM GÖZYASIMI.. DÖKER DÖKER AGLARIM tebrikler gardaş
Hüzünlü ve yanık damarlı neyden gelen o irkilten yürek yarasında aşk feryadı bir başka şiirdeki o muhteşem aheng ve güzellik bir başka tat verdi üstadım. Kutlarım. Saygılar.
Sevmek budur işte. Benlik içinde senlik olmalı. Eric Formm der ki: "Derin ve ihtiraslı sev... Kalbin kırılabilir ama hayatı dolu dolu yaşamanın tek yoludur. " Saygılar üstadım. Kutlarım.
Öncelikle sitemiz ailesine hoş geldiniz! İlk defa sizi okumanın keyfini sunduğunuz için teşekkür ediyorum. Şiirinize gelince... Aşk ve sevdaya dair çok manidar ve bir o kadar da sitem yüklü fevkalade güzellik de bir şiirdi. Keşke biraz daha uzun olabilseymiş en az bir dörtlük daha eklenebilme olasılığı var! çünkü...Final noktalaması olmayacak türden bir şiir yani ana tema dörtlüklerde sonlandırılmaya uygun. Seslendirme ayrıca şahaneydi. Değerli hanım efendiyi can-ı gönülden kutluyor, Saygı ve sevgilerimi sunuyorum...
Şiir, müzik, fon ve ile muhteşemdi.. kaleminiz daim olsun.. kutluyorum.. selam ve saygılar...
ümidini kesmiş gibi herşeyden başını önüne eğme kardeşim hayat çok başladı bitiği yerden asla ümidini kesme kardeşim dağ ne kadar yüksek olursa olsun bir kenarı yol olur yol kardeşim ALLAH ın rahmeti keremi boldur asla ümidini kesme kardeşim kesme ümidini kesme kardeşim umarım ümitlerinizi pekiştirmiş bir damlada olsa kalbinize huzur ve mutluluk katabilmişimdir. Yüreğine Emeğine Sağlık TEBRİKLER Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle A.E.O
Yüreğine Emeğine Sağlık TEBRİKLER Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle A.E.O
Düşünüp günümüzle O’nu kıyas etmek, Allah adına bizler nerdeyiz yiğidim? Pek iyi yerlerde olmadığımızı biliyorum. Riya, aldatma, kul hakkı vs almış başını gidiyor. Allah sonumuzu hayır eylesin. Tüm şehitlerimize rahmet diliyorum. Yine ruhum manevi huzur içinde. Kaleminize sağlık. Selam ve saygı ile.
şaire kardeşim varsın eller buz tutsun yürekler sıcak olsun yeter.Anlamlı şiirdi beyeniyle okudum tebrik ederim.
Masumiyeti kirletenlerin yalanlarınadır, kanmayışımız.. Zaman en iyi oyuncudur, ve en güzeli sunar bize.. Tebrikler...
içim dışım simsiyah oldu ...bu ne eziyet durumu....ötenazi hakkı verilir bu şiire = ))
BİR KOYU VERSEM GÖZ PINARLARIMDA Kİ YAŞLARI KOYUVER GİTSİN HOCAM AĞLAMAK İYİ GELİR BAZEN AMA ÇOK DEĞİL YOKSA BENİM GİBİ HEP BUĞULU GÖRÜRSÜNÜZ COŞAN YÜREĞİ TEBRİK EDERİM SAYIN HOCAM KASIMDA YAĞMURLA GELSEN KEŞKE GELSE GELSE DE İÇİMİZDEKİ FIRTINA DİNSE BE HOCAM DUYGUSALLAŞTIM GENE SİZ DEĞİL ŞİMDİ BENİM GÖZ PINARLARIMA YAŞLAR BİRİKTİ