Dost mu yoksa düşman mı belli değil kararı
Faydasından çok fazla bu meclise zararı
Hislerim öyle diyor yakın bunun firarı
Kuzu postu altında yatan çakallar gördüm
Abla on numara şiir...
Söylenecek hiç bir şey yok...
Şiir konuşuyor biz dinliyoruz...
Çok güzeldi...
Bir tını, bir nefes,bir kıpırdama....
Böyle bir işaret bekler şairi vareden kalem,bir şarkı çalınır radyoda,bir cümlesi dile pelesenk olur, nakaratlaşır şairin dilinde,hâl arzıdır belkide,kendinden bir sızısıdır en incesinden.Derinlerde bir yerde bir çatlak oluşur ve tüm çıplaklığıyla düşü,döşü yarar bu hüzün sızıntısı.Şairin dediği gibi ''özlem ağır bir imtihandır'' onu yenmek zafer değildir ve sizi kahraman yapmayan bir zaferin yorgun neferi olmaktan öteye geçemezsiniz.Lâkin söz sanatı ve edebiyat misyonu çerçevesinde büyük bir adam olursunuz bu tecrübeyle.İç çeke çeke,yüreğiniz terleye terleye, avuç içlerinizde aslı olmayan bir barut kokusu ve parmaklarınızdan kaleme sürülmüş bir kurşun geçmişcesine bir yürek haykırışının değer bulduğu onlarca okuyucunun devleştirdiği bir mimar olursunuz.
Bu bir fırtınadır kiminin özünden hiç geçmemiş, kiminin kabında oyalanan ve sizi siz yapan bir savruluş.Benzer yaraların farklı tasvirleri vardır ya, sizin hal-i arzınız bu yarayı ve y...
yaşamak güzeldir..
bu şiir kadar güzeldi yaşamak..
kutlarım yazan değerli kalemi..
saygılarımla...
Arkasına sığınmayacağım kalp ağrılarımın
Duy beni sil baştan yazıyorum hilafsız satırlarıma seni
Aşğınım yanında olamasam da"
Şiir gibi şiirdi.Fon müziği içeriğindeki derin aşk duygusu,
dinlerken insanı alıp götüren efsunlu yorum...
Herşeyiyle mükemmeldi.
Kelimerle tanımlanmayacak kadar güzel ve zarif.
Haz duyarak beğeniyle dinledim.
Yanında olup da elini tutunca bunu adı aşk olmaz sanırım.
Aşk erişilemeyen elde edilemeyen bir duygudur.
Kaleminiz ve ilhamınız daim olsun.Bizim bu güzel şiirleri okuyabilmemiz için
kalp ağrılarınız hiç dinmesin Adem Bey.Saygılar.
g/özlediğimiz s/eda idi okuduklarımız, gönlünüze bereket Sevda Hocam...
Yıllar önce uğurlamıştım seni
Dönme bana,yanmasın canım
sana değil aşka aşığım…
‘’Uğrama dünyama çünkü;sen en büyük yalancısın’’
aşka aşık olan yüreğe...
kutladım...
Tam da Şeb-i Aruz'a uygun harika bir nasihat dolu mısralar... Yazan kaleme ve seslendiren yüreğe saygılar sunuyorum. Tebrikler.
Sağlığın kıymetini hastalar daha çok anlarmış. Demekki insan kaybetmeyince akletmiyor. Harika bir şiirdi. Yazan kaleme saygılar sunuyorum. Tebrikler.
Uzun lafa ne hacet! Nefis bir çalışma ve anlamlı paylaşım hem de eğitici türden; bilvesile tebrik, teşekkür ve selam ederim, dostum.
Ansiklopedik bilgilerle sunulan çok faydalı bir serinin
güzelliğine şapka çıkartırken bu kadar az okunması ayıbını da
kınıyorum! Değerli yazarını kutluyor, saygı ve sevgilerimi sunuyorum...
Okyanusların en derinine dalıp
Irmak boyu balık tutmak
Eşin, dostunla sohbet edebilmek
Var olanla yetinip, yok olana üzülmeden
Başını yaslayıp sevdiğine
Yaşamak güzeldir
Hocam kutlarım
selamlar
İç açıcı ve ferah duyguların sayfa düzeniyle uyum sağlayarak
renk cümbüşü bir güzel şiirdi.
Kutluyor, saygı ve sevgilerimi sunuyorum...
Herşeye dayanıyor insan, ama en çok aşk vurunca yara alıyor yüreği sanırım.
Ne kadar gerçek yazmış kalem.
Bizden biri içimizden birinin duyguları satırlara dökülmüş.
Gönül gözünden kendimizi seyrediyoruz gibi.
Çok gerçek.. İçimi acıttı her satır.
Yüreğinize sağlık.Sevgiyle dostlukla kalın.
Ben-sen biz hepimiz bir olmuşuz.
Erenler dergâhında buluşmuş, bu şiirin içinde kaybolmuşuz.
Sığmaz ki bu sevda gönüllere taşar gider..
Buram buram Anadolu Mevlâna Şems Yunus Emre Karacaoğlan kokuyor her satır.
Kalem gezmiş dünyayı gelmiş daha ne denir ki..
Çok güzel yazıyordunuz, sizi okumak keyif gerçekten.
Yüreğinize emeğinize ,Sevdalinkonunda nefesine sağlık.Sevgiyle kalın.
Vazgeçemiyoruz ustam, ne yapsak sarıldığımız şey, yine hayat...
Ne zaman kalemi alsam elime diyorum ki , mürekkep değil yazdıran, kanayan yaralar ya da akan gözyaşlarım...
Aynalardan kaçarız kimi zaman ustam, yüzleşmemek için hüzünle ama kalbimizden kaçabilir miyiz? O bizimle birlikte, her yerde...
Hüzünlendim ustam! Her daim saygı ve dostlukla...
Çok kişi elde kılıç Muhammed'e gitmiş,
Amaçları, Hz. Muhammed'i yok etmekmiş,
Ömer gibi, o derya içinde erimiş,
İki cihanda, cennet olmuştur yiğidim.
saygı değer hocam yürekten asygı ve sevgiile kutlar,
Allah c.c sizlerden ve bizlerden ummeti muhammedden razi olsun ,inş.
Böylesi muhteşem bir şiiri ancak ve ancak muhteşem bir yürek yazabilir
Muhteşem yüreğinize tebrik ve saygılarımla başarılarınızın devamını diliyorum
saygı ve sevgiile kutluyorum.
Dost bilinen dostlarının kederleriyle mükedder ve sevinçleriyle mesrur olandır. Allah, cümlemize dostlar da dahil her şeyin ille en hayırlı olanını nasip etsin. Yazınızı beğenerek okudum; bilvesile yürekten tebrik, teşekkür ve selam ederim, dostum.
Haksızlık karşısında susan, dilini yutmuş şeytan gibidir. Haksızlık ve zulüm insanı telef eden, çileden çıkaran hatta büyük hatalar bile yapmasına neden olan en olumsuz etkenlerdendir. Allah, cümlemizi imandan ve doğru yoldan ayırmasın. Değerli çalışmanız ve anlamlı paylaşımınız için yürekten teşekkür ve tebrik ederim. Kardeşime saygı, muhabbet ve selamlarımla...
okumak iyi gelmedi ustam
acıyı bilirsiniz çöreklenince
bize de sayenizde
tebrikler şiire