Onunla beraber aynı havayı solumak...
Sahiciydi tüm bunları seninle yaşamak….!
Sahici....
Kutladım...
Nafileymiş serzeniş, bir bulsaydın yolunu
Can evinde değilim, terk eyledim solunu
Sövgüye sınır koydum; boşu geç al dolunu
Sadakta sadakat yok, hedef şaşıran yaydın
Her kapından geçeni, gönle giren mi saydın
Bu mısra bitirdi beni...
Kutladım...
Kim demiş biz baş eğdik, can derdiyle düşmana?
Hak yoluna adanan, yalın, esrik can bizim
Şahadeti müjdeler, gördüğüm her düş bana
Helal fisebilillah al bayrakta kan bizim
Şahittir Kocatepe ve Malazgirt Meydanı
Atamızdan emanet, bu cennet vatan bizim
Sözün özü...
Atamızdan emanet, bu cennet vatan bizim
Kutladım...
Değerli kardeşim Allah Razı olsun
Şahane bir fon eşliğinde
Sevgili Peygamberimizin arkadaşlarını yad etmişsiniz
Ne hoş ne de güzel olmuş
Duyarlı yüreği kutluyorum
Rabbim razı olsun kaleminize saglık..
anne baba sevgisiyle ısınan çocukların dünyayı aydınlatır gözlerinin parıltısı
amma ve lâkin iş onları özlemek olursa hayat yolunda, düşen bakışlardır yüreğin dondurduğu
allah yokluklarını göstermesin
anne ve baba denince neden bu kadar hüzünlendiğimin cevabını alamadım kendimden daha
kıymetlerini bilmek lazım
tebrikler hocam
çok saygılar......
tebrikler gülsen hanım güzel yürek sesinizde dökülenleri burada da okumak kısmetmiş kalemin kalemin daim olsun selamlar iyi geceler.
Harika bir seslendiriş ve harika bir şiir. Uyarıcı mısraları kaleme alan dost yüreğe saygılar.
H. Balzac der ki; "Şiir, zekâ ülkelerinde uzun ve üzücü yolculuklardan sonra doğan şeydir."
Kutlarım.
Harika bir ithaftı... Yazan yüreğe selam olsun.
Geothe der ki; "Şiirin konuları hiç eksik olmayacaktır; çünkü dünya o kadar büyük, o kadar zengin, yaşam o kadar değişik manzaralı ki. Hiçbir gerçek konu yoktur ki şair onu gereği gibi işlemesini bildiği andan itibaren şiirden yoksun olsun"
saygılar.
Ne çok severdi kuzucuklarını Hafize ana...
Sonra televizyonda her akşam evlerimize konuk oldu
Masalcı Teyze olarak ve gün geldi kaybettik.
Her gidişin erken olduğu gibi rahmetli Adile Naşit'te erken veda etti bizlere.
Nur içinde yatsın, toprağı bol olsun...
İnşallah o gül yüzü gittiği yerde de gülüyordur.
Vefalı yüreğinize sağlık.
Selam ve saygılar.
sonra,
sonra kapatıyorum perdeleri,
tek siz fark etmeyin diye.
usulca...
/hazır kurşun varken
kendimi vurayım diye, derdim.
kimsenin katlimde suçu yok Lale.../
HAYIRLI AKŞAMLAR ÜSTAD GÜNÜN SEÇKİSİ BU GÜZEL DİZELERİ YÜREKTEN ALKIŞLIYORUM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
hocam doğrusu Ebû CENDEL (RA) sahabimizin yeni tanıdım,ne kadar bilmediğimiz çok alim var,sayenizde tanımış olduk,güçlü kalemini kutluyorum hocam,
selam ve dua ile ..saygılar..
Böylesi muhteşem bir şiiri ancak ve ancak muhteşem bir yürek yazabilir,
Muhteşem yüreğinize tebrik ve saygılarımla başarılarınızın devamını diliyorum,
dost kalem kutluyorum.
anne şiirleri beni derinden etkiliyor içim yanıyor yüreğine sağlık annenize ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun diyorum
Allah nur içinde yatsın... Kuzucukları onu unutmadı, unutmayacak... Yeşilçamın annesi o... Sesi de kulaklardan silinmeyecek... "Uykudan Önce,, adlı program ile kuzucuklar büyüdüler... Onu sevmyen var mı acaba? Sanmam... Ruhu şad olsun...
Duyarlı vefalı kalemin sunduklarıyla yıllar yıllar öncesine gittik tatlı ifadeler ile...
Teşekkürler Çağatay hocam teşekkürler...
http://www.youtube.com/watch?v=tY-WwvCewq8
H ü r m e t l e . . .
============================= e d i b / a h m e t
Kel Mahmut'a inceden nasıl ayar verirdin
Gözbebeğindi Damat Ferit ayrı severdin
İnek Şaban iyi mi ? hep yanında isterdin
Biz seni candan sevdik kalbimizdesin Anne
Sen de Yaz vefalıdır sık sık dua ederiz
Nostaljinin ahdinde günü sual ederiz
Zor anlar geçirsek de halen çok şey ederiz
Biz seni çok özledik saklımızdasın Anne
KIYMETLI SIIR DOSTUM COK TESEKKURLER EDIYORUM ANILDIGI ICIN .
COCUKLARIMIZIN KOMIK TEYZESI ADILE NASIT HANIMEFENDININ
MEKANI CENNET OLSUN,NUR ICINDE YATSIN COCUKLARIMIZA HEM GUZEL
DAKIKALAR GECRITIP HEMDE SANAT ASILIYAN RUHU SAD OLSUN.
BENIM COCUKLARIMIN TAVUK TEYZESI BIR FILMINDE GULUS TARZINDAN OTURU
SIMDI O RAHMETLI TAVUK TEYZELERININ SANAT YONUNU IYICE KAVRAMIS OLMALARI
ONLARA BIR BASKA DEGER KATTIGINA INANIYORUM.BEN DE SABAH BERI BIR SEYLER YAZMA ARZUSUNDAYDIM YAZIMI YOKSA SIIR MI DERKEN SIZIN SAYFAYA GELIP BIR BAKTIM.
GUNUM SENLENDI SAYENIZDE ANMAK...
kendi yaşayanı ben olmamak için
inanmak lazımdır kesretin vahdete aşkına
belki aşkı anlamak için
ölmek gerektir kendinde
tebriklerimle ustam
her daim okumak temennimle
Özlemin ağır imtihandır sevgili
Susuz vakitlere galebe çalan serap
Yürek yanıklarımdan ince sızan kan
Vuslatı düşlerken kalp ağrılarıyla
Ucu sonsuz çiçeklerdir saçlarına taktığım sözcükler
Artık alıştım sevgili
Kavuşma provalarında nefesi aşk kokan figüran rolüne
Kalp ağrılarının sarsmasını bedenimi
Ve yeniden sığınıp kaldığım özlemine
Bahar çiçekleri ısmarlıyorum tebessümümden
İndirin seviyorum diyen bütün heykelleri
Yıkın yere…
Ozlem insan yuregine verilebilecek en agir bir imtihandir
bunu yenebildigimiz an zafermi elimizde yoksa bir tas kalp mi
olur ? Kisiden kisiye degisir .
Duygulari caglatmissiniz nefis bir dizi zaman zaman kacirsamda
okumaktan buyuk bir keyif aliyorum sizin kaleminizden dokulenleri.
Kutluyorum baharlar yanimizdan hic ayrilmasin.
Saygilar ,selamlar.
Can sanat camiasında çok tanıdığım var ama ben biraz ihmalkarım, yakında kendim için bir el atıcam bunlara o zaman sizin şiirlerinizi de sunarız onlara olur mu:) hatta bir şiirim bestelendi benim de ben bazı prüzler vardı pyasaya sürülmesine izin vermedim ve hala benim onayımı bekliyorlar sürmek için:) tamam aklımdasın can gün tarih veremiyorum ama dediğim gibi kendi şiirlerimi bi halledeyim seninkiler için de yardımcı olucam, çok sevgimle....
Keşke bütün geçişler sadece mevsimlerde kalsa yazarım.
Yaza da alışmak kolay olurdu, kışa da.
Yazın açardık camı pencereyi mis gibi hava iliklerimizde.
Kışın yakardık kuzineyi odunların çıtırtısı içimizde.
Her mevsimin ayrı güzelliği var. Bekleriz hepsini dört gözle...
Mevsimleri kabullenmek kolay da, hisler dünyasındaki geçişler?
Bazen mola vermeden acıdan sevince, sevinçten üzüntüye,
mutluluktan acıya öyle bir geçiyorsunuz ki kabullenmek ve alışmak
hayli zaman alıyor.
Bunları kabullenmek ve alışmak zaman alsa da kendi sessizliğinde nefret büyütmek neden? Etrafını incitmek, kırmak neden? Bir suçlu arayacağına oturup kendini sorgulamalı insan.
Günün seçkisini ve yazarını kutluyorum.
Selamlarımla...
Sabah sabah neyin manevi serinliğinde şiirinizi okumanın hazzına vardım. İlhamlarınız daim olsun değerli dost. Selam ve dua ile. Ömer Öner