Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

Gırgır ile neşeli Semiha'yla mutluyduk Manço Sezen dinledik Köprü'müzle kutluyduk İnönü'ye ağladık Cemal'le gururlandık Demokrasi sürgünde üretime utluyduk Anımsamak istenilmeyenlerin yanı sıra, anımsamak istenilenlerde vardı o dönemlerde, nostaljinin büyüsümü acaba insanı cezbeden hocam ? Şimdilerin sanki tadı yok gibi, selam ve saygılar efendim tebrikler kaleminize diyorum..
ders alınması gerek bir şiir malesef ki bir yerlerde bu durum hala devam e tmekte lanet olsun töresine diyorum binlerce kez anlamlı idi şiriiniz kutlarım
p e k i aşk nedir? nedir bu etkiler… bağışıklık kazanır mı kalp? atamadım aklımı başımdan… s ü r ü k l e n i y o r u m son hızla duygusal bir çarpışmaya… y/anılıyor yahya kemal asıl şimdi bir rint ölüyor… çok büyük bir zevk, beğeni uyandırdı şiiriniz. Nefis, enfes, muhteşem, harükulade, süper gibi sözcüklerin yazımı daha da arttırılabilir nazarımda. Gönülden kutluyorum, beğeniyle; tekrar dinleyip - okuyorum efendim. Selam ve dua ile...
ÇOK DOĞRU ÇOK GÜZEL BİR YAZI HARİKASINIZ KUTLARIM İLGİYLE VE SEVEREK OKUDUM ÇOK İLGİLİYİM BU KONULARLA ÇOK İLGİMİ ÇEKİYOR BİR ÇOK KİTAP OKUDUM BU KONULARDA
Değerli şair, şiiri fon müziği ile uyumlu buldum. Tasavvuf şiirlerini yazmayı ve okumayı çok severim.Hatta bende bu gün siteye iki tane ekledim.Tasavvuf yüreklere bu anlamda selam olsun.Her bir dizeyi okurken Yaradanı düşledim.Adeta çöllere düştüm.Rabia Hatun misali gülleri hayal ettim. Kerim celali ile kulluğumu tarttım.Yüreğimin pasını alan dizeleriniz den ve kaleminizden Allah razı olsun.Selam ve saygılarımla.
Savaş sahneleri sanki canlı gibiydi Sayın rasay, sağ olasınız bilgilendik yine. Saygılarımla, çağatay
ALEYKÜMSELAM, BU TÜR BİLGİLERİ ÇOK SEVİYORUM V E KATILIYORUM. KESİNLİKLEE DOĞRU YANSITIYOR, MESELA BÜYÜK HARFLE YAZDIĞIMDA HAKİKATEN SESİMİ DUYURABİLDİĞİME İNANIYORUM, ÖNEMLİ TOPLUMSAL MESAJLARI ÖZELLİKLE BÜYÜK HARFLERLE YAZMAYA DİKKAT EDİYORUM Kİ KONUNUN CİDDİYETİ VE MAHİYETİ ANLAŞILSIN VE SESİM DUYULSUN Kİ NİHAYETİNDE NİDA İMİŞ BÜYÜK HARFLERLE YAZMAK... TEBRİK EDİYORUM VE BU TÜR YAZILARINIZIN DEVAMINI BEKLİYORUM İNŞ.
http://www.ehlibasiret.com/index.php?topic=2938.0 Sizin şiirleriniz bana terapi oldu, yazdıklarınızı daha geniş kapsamlı araştırmak ve bilgilenmek huzur veriyor. Birkaç günüdür yoğunluğum nedeni ile siteye gelemedim. Kaçırdığım şiirlerinizi okuyacağım. Bütün şehitlerimizin ruhları şad olsun. Yüreğinize ve emeklerinize sağlık. Selam ve saygılar
Keşke geçmişi anarken gözlerimizden yaş akmasa, keşke. "Firar ettim zifir geçmişten" Bu cümle ne kadar hüzünlü olsanız da, geleceğe dair umutların habercisi gibiydi. Yüreğinize ve kaleminize sağlık. Avuçlarınızı sımsıkı kapatın ve hayata devam. Sevgilerimle
Tülay hanım, şiiri okurken adeta insanın Feleğe seslenesi geliyor.Kalem insan yüreğinde ki dertleri gözlerin önüne bir bir sıralıyor.Müzik fon olarak şiiri güçlendirmiş ve duygulanmamak elde değil.Yıllarca yoruldum hayal kurmaktan Gamı çile yaptım bıktım sarmaktan Dizlerim tutmaz da dövüp vurmaktan Alevin içine saldırdın beni..................Hele bu dizelerde kilitlendim tüm yorgunluklarıma...TEŞEKKÜRLER...KALEM VE ŞİİR SEVGİNİZE BÜYÜK SELAM OLSUN.
Her günümün sabahı, seni zikreder anar Tabiri caiz ise, yürek vurgunun yanar Sensizlik zor zanaat, kalbim ezeli kanar Bu aşkın kitabını, kapattık diyemedik Sabah onunla uyanır gece onun hayaliyle yatarsın işte o zaman yokuluğunun çekilmez acı olduğunu anlarsın hele o yokluğa dayanmak gerçekten zor zanaattır Aşk kitabı bir kere açılmaya görsün istesende kapatamazsın bir yerinden açık kalır Evet şairem derin anlamları taşıyan satırlar sayfaya süzülmüş fon eşliğinde okuyunca bir başka güzel.... ŞİİRİ YAZARINI TEBRİK EDİYORUM.
s ü r ü k l e n i y o r u m son hızla duygusal bir çarpışmaya… y/anılıyor yahya kemal asıl şimdi bir rint ölüyor… Final muhteşem... Haklısınız ne gönüller ölüyor sevda çölünde... Harikaydı dost kalem, günümün serbesti diyorum ve gönülden kutluyorum bu muhteşemliği... Sonsuz saygılarımla...
Ne tuhaf duygu özlemek değil mi ustam? Ben bundan böyle rahat diyorsunuz ya ustam, sanki kandırmaca gibi... Hala severken ve özlerken nasıl rahat olur insan?... Biraz yoğundum, okudum dün ama yorumlayamadım, kusura bakmayın ustam... Hüzün denilenin rüzgarıyla savruldum yine, hiç yakamızı bırakmayacak mı bilmem. Sonsuz saygımla usta
Sayfanizda kalakaldim.Siiri okurken bir yandan okulumuzun rahmetli degerli ele avuca sigmayan agbisinin sesini duymak hakikaten beni maziye yeniden surukledi ve bu arada kisada olsa gulumsemeyle birlikte deryalara ve eski guzelliklere gecmiste olan bitene takildim.Hangi birine yanmali giden zamana mi ,icinde olusanlara mi yoksa cirpinip elde edemeyip rahmetli olanlarami.Siir dostum kaleminiz yazsin yureginiz hic aci gormesin. Gonulden kutluyorum,tebriklerimle. Maziye kaygı değil saygı duymalı ancak Tekerrürden imtina ile korunur sancak
Yıllarca yoruldum hayal kurmaktan Gamı çile yaptım bıktım sarmaktan Dizlerim tutmaz da dövüp vurmaktan Alevin içine saldırdın beni.... Müzik şiir harikaydi duygulandrdinız bizi ...Dolu dolu duygular içeren dizelerin usta yazarını candan kutluyorum, sevgiler ve selamlar
Efendim akşam güneşi ufukta hep batıyor ve inanınız gönül hep toy kalıyor, yaşanmışlıklardan tecrübe edinmek alışkanlığı yok duyguların. Aşka ve güzelliklere, kanmaya, kandırılmaya her daim aç. Değişen tek kavram buyurduğunuz üzere ucube zaman içerisinde yaşlanan ruhlarımız. Çok etkiliydi şiiriniz, Kutlarım Şahsınızı, Saygılarımla, çağatay
edib'im ahmet'im konuşturmuşsun tarzını, nice güçlü nice manalı imgeler kullanmışsın. Bu kalp son nefesine kadar bağışıklık kazanmaz, büyük şair Kemal'den sonra ben de demiş olayım : )) " şiir yazarken kullanılabilecek imgeler " hazinesi gibisin maaşallah nazar değmesin, sadece yetenek değil akademik bilgi birikimin de öyle sarih ki şiirlerinde, hayran olmamak elde değil. İyi bak kendine koçum, evladım benim, Selam, Sevgi ve Saygılarımla Can edib ahmet'im. çağatay
Allah adına savaşan Abdullah'ım. Bütün savaşlarda olan Abdullah'ım. Babasını öldürmek isteyen yiğidim. Zalimden alim doğandır Abdullah'ım. Anlam yüklü güzel çalışma ders verici, yürekten alkışlarımla kutluyorum.Saygı ve selamlarımla.
Allah adına savaşan Abdullah’ım. Bütün savaşlarda olan Abdullah’ım. Babasını öldürmek isteyen yiğidim. Zalimden alim doğandır Abdullah’ım. Emek doluydu yine harikaydı... Emeğe yüreğe sonsuz teşekkürler Üstadım... Sonsuz saygılar..
Tebriker Ülkü Hanım. Bu güzel şiirin benim kalbimin, ruhumun ve kulaklarımın pasını sildi teşekkürler.