Kalbimin sızısına sızı kattı bu yazı.
Evvelinde de okumuştum ama yeniden okumakla aynı anları yaşadım sanki, yine.
Tebrik ediyorum Değerlim, o güzel yüreğin solmasın güler yüzün gibi...
Daim saygım ve de sevgimle...
Batmasın ayağına hiçbir gülün dikeni
Düşman bilirim sana gamla keder ekeni
Kadir mevlam görüyor her gün acı çekeni
Aşktan arda kalanı götür de göllere ver
Sevdaya sitem vardı biraz ama, güzeldi can,
Sevdanın olmazsa olmazlarından, biraz sitem biraz gözyaşı
Amma illaki aşk der yine kalbimiz, yansakta dizi dizi...
Harikaydı yine...
Gönül dolusu tebriklerimle, sevgimle....
Lades dedim bu aşka sonumu bile bile
Feda olsun uğrunda çektiğim bunca çile
Bana sevgi dilettin istemem sende dile
Bülbül olda sevdanı götür de güllere ver
ne güzeldi yine, lades denilmişse sevgisi bir bilinmezliğe gitse bile görmemişse, sevmek değilde bunun adı nedir ? sitemkar bir sevgi diliydi işlenilen...TÜM BEĞENİLERİMLE CAN ŞAİREM...SEVGİLERİMLE...
Sevmek yürek istermiş, ver elini elime
Ne soy dinler nede sop, yar vuruyor dilime
Endamın geri dursun, gel bir sarıl belime
Seni anmadığım da, dudaklarım kuruyor
Yürek atışlarımsa, saat gibi vuruyor
"Sevmek yürek istermiş"
O yürek günümüzde kaç kişide var acaba?
diye sordum kendi kendime.
Etrafıma baktıkça cevap vermekte tereddüte düştüm.
Sizin şiirlerinizi okumak benim için ayrı bir zevk
olmaya başladı.
Kaleminiz hiç susmasın sevgili Gülsen Hanım'cığım.
Sevgilerimle.
Arzuhalinizi daha farkındalığı artıracak şekilde yazacaktınız efendim : )) Hem bir bildiği vardır belki Rabbimin.
Kutladım Gülsen Şairem,
Saygılarımla,
çağatay
Bir resimden böylesi güzel dizeler yazabilmek...
Sizi canı gönülden kutluyorum.
Teması ve kurallınca işlenişi ile çok güzeldi.
Sevgilerimle...
Yaradılışa ve evrime dair ziyadesiyle nitelikli bir tasavvufi açılımdı.
Kutlarım Şahsınızı,
Saygılarımla,
çağatay
Söylenmesi zor da olsa!
Onlar sokak çocukları
Onlar bizim çocuklarımız
Onlar hepimizin çocukları…
sahiplenebilmeyi bilmeliyiz önce
sahiplenmeliyiz ki sözde değil de candan sarabilmeliyiz
her ne şekilde olursa olsun onlar biizm çocuklarımız
kutlarım anlamlı ve düşündürücü idi
Duyarlı yürek demiş tüm hüznüyle... Sokak çocukarı:(( Dilim tutuklu kalıyor; zira konu bitmeyen bir hıçkırık... Kimsesizlik, çaresizlik ne kötüdür... Tüm dünyanın kimsesizlerine dualarımla...
S a y g ı y l a ...
yürekten tebrik eddiyorum sizi. ilhamınız bol, yüreğiniz şen olsun..
Hava kapalı, hafiften yağmur çiseliyor...Tak kulaklığı< çayını eline al dinle işte...Adem hocanın sayfasına uğramak için bundan daha güzel bir fırsat olabilir mi....
Tebrikler hocam...Sevgi ile kalın...
Unutmadan :
Irmak ERİŞ'in şiirini harika yorumlamışsınız...Az önce tekrar dinledim...Ona yorum olarak yazmayı unutmuşum...Buradan yazayım dedim... içimde kalacak yoksa :))
Sevgi ile kalın...
Düşler kar altı güneşi beklemede.
Umutlarda ay tutulması
Bir anda aklıma, Kardelen Çiçeğinin Güneşe olan aşkı geldi... Güneşin doğuşuyla, düşler de doğar mı? Yoksa kardelen çiçeği gibi can mı verir bilinmez. Ne düşler kar altında kalsın, ne de umutlar tutulsun... Kutluyorum, Selam ve dua ile...
bu gece ölecek tüm güneşleri ...
ver elini, caddeler hep ağlayacak...
GÜneşi öldürüyorsa şair, ve ağlıyorsa caddeler.. hüzün koşar adım bize gelmektedir.. hüzün her eve lazım olsa gerek.
ne kadar yakınsakta, dil ve kalem ondan vazgeçemiyor..
çok güzeldi bu şiir.. tebrik etmek düştü bana..
saygılarla...
Utanmazlar çam üstüne çam devirirken, diğer yanda ise bebeler ve körpe fidanlar devriliyor. Daha nice zaman ağlatılacak bu milletin anası? Yetmedi mi vatanımız üzerinde kanlı oyunlara çanak tutulması?
Dün millet muhteşem yüzyıl dizisi adına millet ayaklandığında kendi bünyelerinde bir kuruluş olan RTÜK K U R G U dediğinde abartı buluyordu, ne oldu da bu gün (seçimler yaklaşıyor ya hani) atasına sahip çıkar pozlarına soyundu?
İnsan da biraz utanacak yüz ve sızlayacak vicdan olmalı. Millet şehit cenazelerinde kahrolup yek vücut olduğunda bile A B A R T I ve nemalanmak gibi abesle iştigal bir yorum yapan zat-ı muhterem(!) kendi sözünü kendi çürütme eylewminde bulunarak Ü L K Ü şehidimizin mektubunu okuyup, T İ M S A H gözyaşı dökmüştü....
Bu milleti enayi yerine koyup koyuna benzetenler de tarihin kıskacında kendilerinden çıkacak suyu da seyredecekler elbet...
Acı ve gurur yan yana ...
Hangi akılcı zihniyet bu oyunların hesapsız kalacağını ...
Neydi ne oldu halin; bak küstün de ne oldu
Önyargılı davrandın, ruhta ikizin soldu
Sevdayı kurban ettik, önüne gelen yoldu
Bu aşkın kitabını, kapattık diyemedik
Duygulu, içten ve sevda yüklü çok güzel çalışma; yürek sesin var olsun şair yürek, kutluyorum.
"Maziye kaygı değil saygı duymalı ancak
Tekerrürden imtina ile korunur sancak"
Özellikle bu kısma katılmamak mümkün değil!
Maziye takılıp kalmamak gerekir ilerleme yolunda. Kim geçmişe bağlanarak gününü yaşayabilmiş, geleceğine yararlı olabilmiş ki?
Tebrik ederim Çağatay Ağabey.
Konularınızın ilginçliği ve çok yönlülüğü sayesinde öğrenip, bilgileniyoruz, sağolun.
Saygılarımla...
uçurum kenarında açan çiçekler zor çiçeklerdir.
Güneşi görünce boyunları hasretten bükülür.
Çünkü güzelliklerini görecek göz ve koklayacak can yoktur..
Çok güzeldi. Müziğe de bayıldım.Yüreğinize sağlık.Sevgiyle kalın.
Kimin gücü yetiyor zamana.Kim dayanıyor zamanın rüzgarına. Arada savuruyor amansızca.
Bazen kafa atasım gelse de.. Elden gelen bir şey yok. Geriye döndürmek ne mümkün zamanı..
Sadece yazarak çözüm buluyoruz çaresiz yıllara.
Kaderi değiştirmek elimizde olsa keşke.Ölümden gayrısı yalan be canım..
Yüreğine emeğine sağlık.Çok güzeldi.
Bu ilginç müzikleri de nerden bulursun bilmem :))
Sevgilerimle her daim.
Maziye saygı, ama aynısını yaşamamak dileğiyle.
'' Kıssadan Hisse Geçmişten adam hisse kaparmış... Ne masal şey! Beş bin senelik kıssa yarım hisse mi verdi? Tarihi tekerrür, diye tarif ediyorlar; Hiç ibret alınsaydı, tekerrür mü ederdi? '' Mehmet Akif Ersoy
Sevgiyle kalın.
"Diyarbakır depremi Abdi İpekçi acı
Ne ihtilal ne Yılmaz Güney değil ilacı
Hep hazandı yaşanan tüm yetmişli yıllarda
Arabesk doğdu oldu Orhan Baba baş tacı,,
...
Peki yerleşti mi demokrasi? Tartışılır... Satır aralarındaki gönderimler de güzel, nostalji yaşatan unsurları da şiirin... Biz kısa yoldan teşekkür edelim paylaşıma...
Sevgiler, hürmetler Çağatay hocam...
=========================== e d i b / a h m e t