Bir dost vardı yüreği coşan
Yazdıklarını okuyunca
Bizi de coşturan,bazende ağlatan
Kalemi vardı acı dolu yazan
Bu güzel şiiri yazıp bize ulaştıran değerli kalemi tebrik ediyorum
İçeriği üzücü Değerli hocam Nihat beyede acil şifalar diliyorum.
Sen; acıları sundun kristal bardakta
Ben bir tutam tuz bastım yaralarıma
Efkarımı demleyeceğim sabaha,
Dar ağacının gölgesinde,
Kan kokuyorken ellerin.
Bu şiir yürekleri parçalayanlara itafen yazılmış
satırlar kan revan içinde
oldukça idaalı bir şiir Sevgiliye hiç acınmamaış abisi
tebrik ediyorum.
Hasretim fırçalara, yeter ki usul bilsin
Söz uzun cümle kurmam, kim ki emsali dilsin
Hakkaniyet bakiyse, isterse varsın silsin
Erdem giymiş ruhunuz, ihmal etmesin bizi
o sadece bir İNci değil...
birinci....
Evvela geçmiş olsun Sevgili İnci Hanım
Rabbim acil şifalar versin özledik sizi
Tüm dostlarınız gibi eksik kalır bir yanım
Gözlerimiz yollarda, alıştırdınız bizi
Gecmis olsun ozu ve sozu guzel insan . Kendisine sevgim ve saygim
sonsuz o bir MELEK ! Siir dostum sizinde vefali yureginizi gonulden kutlarim.
Her zaman okumakta ve yazdiklarinizla sizi taktir etmekteyim.Tebriklerimle.
O bir istisna...
O ismi ile müsemma...
O dostun en kralı...
O paylaşımcı...
O cesur yürek...
O her şey işte...
Tebrik ve saygılar hocam. Değene değiyor işte... Ötesi yok...
Evvela geçmiş olsun Sevgili İnci Hanım
Rabbim acil şifalar versin özledik sizi
Tüm dostlarınız gibi eksik kalır bir yanım
Gözlerimiz yollarda, alıştırdınız bizi
*********************************
İnci Hanım anladığım kadarıyla rahatsız... Öyleyse çok çok geçmişler olsun...
Yine edebiyatın üretken kalemi Çağatay Bey'den sıradışı bir çeviriyle kaleme alınmış harika bir ithaf şiiri okuyoruz zevkle...
Saygılarımla...
ben'
bu aşkı yaşatmak için
ölücegim,
sen'
bu aşk ölmesin diye yaşayacaksın......
ben'
seni gözlerime çizip keskinleşecegim,
sen'
resimdeki izleri sileceksin,
ve ben bu aşk ugruna binlerce yemin edecegim'
sen her dualarında amin diyeceksin..
bu aşk ugruna ben mezar kazacagım,
sen ise aşkımızı gömecek mahşere saklicaksın sevgilim...
yasaklı sevdam.. bu şiiri şimdi yazdım size armagan ediyorum saygılarımla
canyürekLi
HEPİMİZİN GİZLİ KÖŞELERİYDİ BU ŞİİR YAŞANMIŞLIKLARIN GÖLGESİNDE SIĞINTI OLSAKDA KARDEŞİM,MÜKEMMEL BİR ŞİİR SENİ OKUMAK GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL DUYGULAR YAŞATIYOR İNSANA.
HOŞ BİR ÇALIŞMA OLMUŞ YÜREKTEN KUTLARIM..AYRICA ZATEN ÖDÜLÜDE HAK ETMİŞ ŞİİR VE KALEM..
İLHAMIN DAİM YÜREÜİN VAR OLSUN ANNEM SELAM SAYGILARIMLA
Kem gözlere şiş olsun ...
sevmeye gör, sevdiğinle mutlu olmaya gör
el ele, göz göze, diz dize olmaya gör
gör de iyi gözle gör, iyi niyetle gör
yoooo hiç öyle görür mü çevrendeki, yakınındaki haset gözler, düşman yürekler ?
İllaki bozacaklar bu sevgiyi bu saadeti, bu sevdayı
neden?
kedi misali, yetişemedikleri çiğere murdar diyecekler !
Hisseder seven yürek, başında dolanan uğursuzluğu, kara bulutları da tedirgin olur elbet
şüphe girer düşünceye,
korku sarar bedeni . Nazar olmasın nedeni?
Kara kedi gibi girerler sevenlerin arasına da
kırarlar, dökerler, sökerler
laf ederler, söz üretirler bin türlü kulp takarlar/ yürek yakarlar
Nifak tohumları saçarar bozmak için bu güzelim birlikteliği
Gel de korkma bu kadar hengame içinde, çevrilmiş etrafın, sarmala alınmış sevdan kazılmış sanki mezarın !
ama korkma şair, onlar kendilrine yaparlar tüm kötülüklerini, şiir yolunda yürür, peşinde düşman sür...
Aslında, manevi olarak anlam ve anlatımı çok derin, bilerek ve anlamak isteyerek okuyana, anlamak isteğinin bağını kuruyor. Çok teşekkürler ve saygılarımla şair dost!
Ruhu dinlendiren müzik eşliğinde anlayana çok derin bir şiirdi.
Haklısınız 'hasetlik' çağın vebası ve maalesef bazı ruhların katığı olmuş durumda.
Oysa ne güzel söylemişsiniz 'Hasetlik, insan ruhuna terstir yiğidim.' diyerek.
Kutlarım saygımla.
Kaleminize yüreğinize sağlık,derin duygulu etkili
hissetiren harika mısralar.Değerli usta kaleminizi
güzel şiirinizi kutluyor saygılar sunuyorum..
Kıyamet sonrası sensizlik yaklaşmasın.
Bu hengamede kaybederim sende ki beni
Can pazarı yaşarım bir dakikalık yokluğunda
Morga kilitlenmeden bedenim,
Hadi, sıkı sıkı sarılıp ısıt sana beni!..
Bu gece şansım yaver gidiyor, hep güzel şiirler bana denk geliyor..
Bu harika şiiri yazan yüreği, cani gönülden kutlarım...
Sevgi ve selam ile...
İstanbul gecelerinde,
seninle uyumak,
İstanbul sabahlarında
seninle uyanmak
Ve istanbu'a seninle veda etmek,
gökyüzünde,
bulutların üzerinde,
korkusuzca,
seninle yolculuk yapmak ,
İstanbul'u seninle hatıralara yazmak
GÜZELDİ…
Eee valla güzeldi..içten samimi ,doğal.mekodi ile de uyum içinde beni mest etti ..tebrikler NİL hanım
YÜREKTEN KUTLADIM İLHAN KARDEŞİ ÇOK GÜZELDİ ESERİN SAYGILARIMLA YİNDE SEN DİYOR YÜREK BAŞA NE DENİR
Şiiriniz başlı başına bir film senaryosu,üstteki resim de filmden bir kare.Mısralar anlam ve ses olarak bir bütünlük arzetmiş."Günün hece yazısı" ve "Yıldızlı yazı" ünvanlarını gerçekten hak etmiş,kutlarım.Yüreğinize ve kaleminize sağlık.
sevgiye doyamamış
yer bulup koyamamış
yel gibi geçip gitti
ağarmış boyamamış
şiirin girişi tam benlikti doğrusu, evet ağardılar da fırsat bulupta boyatamadım valla :))
yıllar yılı aradım
radar gibi taradım
vefasızdan ıradım
seveni bulamadım
kimi diyor zenginim
kimi diyor denginim
kimi diyor Enginim
güvenip kalamadım
saklandım köşe bucak
sevgisiz kalsın kucak
ersiz de tüter ocak
kula kul olmadım.
ahanda şiir oldu vallahi bir anda :))
ilham verdiniz bana sayın efem
tebriklerim kalsın dost sayfanızda selamlar.
Not...perşembe günü 11 de çay boçlarımı ödemeye geleceğim sazı akort etmeyi unutmayın
bende simitleri unutmam merak etmeyin :)
Ah bu ne tat şiir de dedim sessizce gezinirken
Günde görünce gülümsedim,mutlu oldum...
Vuslatsız aşkın dizeleri...
İç sızlatan film izler gibiydim
Araya girenler olmasa yaşansa büyük aşklar...
Olmaz,can yakmalı insanlar...
İçlerindeki nefreti bir şekilde kusmalılar hayata
Ama keşke sevenler olmasa bu kurbanlar...
Çok güzeldi,büyük bir zevkle okudum...
Tebriklerimle...
çok duyarlı bir kalbiniz var ...kocaman olsa gerek hep ışık saçıyor...alkışlıyorum o kalbi....
Resim anlatıyor zaten her şeyi,
yürek yakan dizelerdi değerli şairim,
Kutluyorum selam ile...