Ant içsek yemin etsek düşmesek tuzaklara
Nifakla aramızı bozacaklar sevdiğim.
Nasıl bir hüzün bu, acı veriyor, bu devirde Avrupalı ayda cirit atarken !! TÜRKİYE'M insanı halen töre illetiyle cebelleşiyor, tebrik ediyorum yürekten selam ve sevgilerimle can şairem..İyi geceler dilerim..
bütün baharlar yağmurla gelir
tebriklerimle ustam
Sizin şiirlerinizdeki duruluğa hayranım...
O duruluk ki hem anlaşılırlığı sağlıyor hem de duygu seline kaptırıyor okuyanı.
Sevgimlesiniz, tebrikler...
yaşınca güzel
yaşından olgun
tebriklerimle şiir öğrencim
:(((
Resme bakınca içim ezildi:(
Sevmek, ölüme sebep midir ya da böyle düşünen kaç ülke vardır gelişen çağda...
Tebrik ederim şairem, yaşattınız şiiri, tüylerim diken diken oldu, öfkelendim düzene, töreye, sevgiye saygısızlığa...
Sevgimle...
:(((
Bu müziği de çok severim...
Ah ustam ah,
Ne dertler var ki, sonrasında sarar sarmalar yüreği
Ve ne şiirler vardır ki
Geç olduğunu sanarız
ama birikmese hüzün yürekte,
Yazılır mı dersiniz böylesine şiirler? Zor be ustam...
Bir şiir paylaştım, fondaki müziği dinlerken karaladım ve siz geçtiniz aklımdan... İçkiye karşı olsam da "Vur Kadehi Ustam" dedim, inadına, inadına hüznün...
Sonsuz saygımla...
En güzel şey yürekteki aşk elbet...
İster Mevlaya ister sevgiliye duyulan aşktır insanı insan yapan,
Yürekteki aşktır,dağları deldiren
Kalemi konuşturan,coşturan,
Gecenin de gündüzünde güzelliğini
Kalbe düşüren...
Emeğe ve yüreğe tebrikler...
Sol yanım da kavgasın, unuttuğumu sandın
Boş yere debelenme, hangi yanıma kandın
Panzehir olsa zehrin; benim zehrime bandın
Ver elini yüreğim, haydi kalk gidiyoruz
süzülsen de gözümden, eyvallah ediyoruz
Nasıl eyvallah edilir ki?
Sol yanı sızlatan, harika hasret dizeleri,
Kutluyorum Gülsen hanım, şair yüreğinize selam ile...
Yürekle, kalbine dokunulmaya çalışılana sitemdi sanki.
Oysa yüreğin halinden en iyi anlayan başka bir yürektir diye bilirdik değil mi?
Kabulleniş, vazgeçiş hakim olsa da şiire mısra aralarına gizlenmiş hala bir umut var.
Yani ben öyle hissettim.
Tıpkı insan gibi; şiirde umuda sarılmış son anda bir çıkış aramış.
‘Sonuca ermedi içimde fetih
Âdemi silsem de etsem mi Fatih’ tam da burası işte… Devamı da zaten not bölümünde gelmiş.
Hece şiirlerinde duyguyu hissetmek beni ayrı mutlu ediyor.
Okurken daha bir keyif alıyorum, dinlerken de.
Seslendirme tarzınız çok güzel.
Sesinizi iyi tanıyorsunuz tıpkı kaleminiz gibi. Bu en büyük artı galiba.
Her şeyi ile çok güzel bir sayfa idi bu gönül ziyafeti için teşekkür ederim.
Kutlarım saygımla…
güzel bir şiirle karşılaşmak,okudukça haz etmek,tabiatın nezaketi ile sevdanın realitesini işleyen bir şiir görmek gerçekten güzel
bu kalemi kutluyorum
Eeee şair aşk bu . Nerede ne zaman ve nasıl karşımıza çıkacağı bilinmez elbette. Ay Çıkmazı çok özgün bir adresti doğrusu
Allah'ım! Bizlere yolunda can imtihanı ver.Hocam Allah cc razı olsun
aman ALLAHIMMMMM nilgün hanım yüreğinize sağlık mükemmellllllllllll saygılarımla
Şimdi, çamurdan yoğurduğum kalbimi kes!
İçinde saklı, senli kalıntıları,suskunluk oyunlarını
Ve ayrılık telaşıyla yüreğimde dağınık,
kırık dökük bıraktığın beni gör.
Kızma.
her gidiş yarım bir öykü burakır dilde
acısı yangısı bizi karanlıklara mahkum eder
kutlarım
Düşmanlık çıkar bir yol değildir aslanım.
Kindarlık ağacı meyve vermez aslanım.
yüreğinize saygılarımla
yüreğinize sağlık tebrikler
Var mı vefadan güzeli...En güzeli bilseler de bilmeseler de YARADANIN nezdinde sevgi ve şükranlarımızı sunmak.İlk adım anne-baba ve sonra ilkokul öğretmenlerimizdir bizlere şekil veren.Bir de şekillenemeyenler var onları es geçiyorum.
Bu seri kaç yıldız aldı bilmiyorum,bakmıyorum canım sıkılmasın ve ben haddim olmayarak her dizenize bir yıldız veriyorum canı gönülden.Gönül yıldızının en etkili yıldız olduğuna inanarak.
Bir yüreğe bakmak için yazdıklarına bakmak yeter,ne gözler kalbin aynası nede yalancı gülücükler.Satır aralarındadır o ayna.
Güzel yüreğe ve emeğe sağlık.
Selam ve saygılar...
İsyan ve sitemlerle dolu ama çok güzel kaleme alınmış dizeler...
Beğeni ile okudum,hoş bir fon müziği eşliğinde...
Tebriklerimle...
Bu seri bende şöyle bir teorinin gelişmesine yol açtı hocam.
İnsan hayatında ve hayatı boyunca kendinde K A L I C I iz bırakanları asla unutmuyor. Çünkü; nasıl ki, bir bina için önce arsa gerekiyor ve sonrasında, plan-proje hatta nasıl malzeme kullanacağınız hatta zaman içinde bu insan yapısı içinde ne hayallerin olacağı, nasıl bir aile olup kendi dünyasını oluşturmaya uzanan Y A Ş A M silsilesinden sıyrılıp çıkan birikim veya birikmişlikler kazanılması cezbeder insanı.
Bu cezbin öyle albenili yanları vardır ki, içinden cımbızla çekip aldıklarımız da, bizde sağlam temel oluşması adına adıma atanlardır.
Bu öğretmendir
Bu d o s t t u r
Bu eş veya kardeştir
Bu arkadaştır
Vesaire, vesaire...
Belki o zamanlar kızdıklarımızdır hatta. Ama zaman içinde görmüşüzdür hep değil mi, o kişi veya kişiler bizler adına hep yönlendirme eyleminde olanlardır. Hayatta kazanana ve kalıcı olanda budur aslında. Savurmaya meyilli...
Zihinsel engelli bir çocuk annesi olarak çok beğendiğimi ifade etmeliyim.Kullanılan eğitici aynı zamanda düşündürücü dil kullanımı çok güzel.
"Öğrenmek için illaki yaşamak mı gerek?"ne yazık ki cevap "Evet"
Bizim ülkemizde nedense çocuk yetiştirirken çok şey biliyoruz ama sadece biliyoruz.Uygulamaya gelince sıfırın altındayız.Öğretmen olduğunuzu biliyorum,alınmayın ama birçok öğretmen bile davranışlarını kontrol edemiyor ve bu engelli çocukların "ötekiler" diye adlandırılmalarına sebep oluyor.Tecrübelerim bunu bana çok yaşattı.
Hep derim"engelli olmak hayata 1-0 yenik başlamaktır" ve toplum bunu 4-0 haline dönüştürebiliyor.
Bilmediğimiz bir şey de o çocukların zihinsel engelli dahi olsalar birçok şeyin en önce de SEVGİnin farkında oldukları.Bir zamanlar Down sendromlu bir çocuk en çok istediği şeyin"herkes gibi yaşamak"olduğunu söylediğinde, hayata hep gülümseyerek bakan bu yavrunun, içinde esen fırtınaları görmüştüm.
Söyleyecek çok şey var ...