Sevda sırrım olaydın, ifşa edip sermezdim
Çocuk yanım hüzünde, eylülleri dermezdim
Gündüzüm ol deseydin, geceye ay vermezdim
Meczuba dönen halim, gönlünden çıkmış meğer
Yazan kaleme saygılar. Harika bir sevgi yumağı barındıran kalbe Rabbim iki cihan saadeti versin. Kutladım.
( Uhud Şehidlerinden, Can Şehidlerim: 11 )
Amr İbnû Cemûh (RA)
Manevi bir hazla hem ney sesi, hemde eser beni ziyadesiyle mutlu etti, zevkle okunasıydı uzun şiiriniz.. Allah cc aşkıyla dolan şehidlerimizi anmışsınız, kutlarım hocam, saygımla..
İyi Geceler,
Bir evladın, doyamadığı babasına ağıtı ancak bu kadar yürekten olabilir. Bir baba olarak duygulandım.
Ayrıca yazım ve anlatımız da kusursuzdu. Kutluyorum.
Başarı dileklerimle saygılar.
Şimdi git sevgili, görünme bana
Artık kalbimdeki yerin yok oldu
Dön desen de artık dönemem sana
Aşkla bakan gözlerde ferin yok oldu
SEVGİLİ GERÇEKTEN KIRMIŞSA , GÖNÜL HER ZAMAN SONBAHARDA KALIYOR BÖYLE..HARİKA DUYGUSALLIKTA BİR ŞİİR...MÜKEMMEL FON RESMİ VE MÜZİĞİ..KUTLUYORUM NAİF YÜREĞİNİZİ ŞAİREM...SEVGİLERİMLE
Elimi uzatsam ellerine hissetmezdin, bakardın yine donuk donuk
Yüreğim yangın alevi Eftelyam, neredesin! diye yutkunsam sana
Yine gelmez, yüreğime son kez de olsa basamazdım seni,
Dokunamazdım o sıcacık saçlarına, koklayamazdım,
Ne de olsa kahrolası bir resimdi sadece...
Bir resimdi belki sadece, ama bizi alıp alıp, nerelere götürmez diğ mi şair yeri geldiğinde...
Harika bir serbestti sonsuz tebriklerimle, saygımla...
yağmurunu dindirip,
sellerinden sonra
güneşe yüz açan bir isyan çiçeğiydi belki seslenen,
ki
elbet güzeldi usta.
saygı ve dostlukla.
aşksa hissedilen
hala öğrenemedin mi şair
asıl noktadan sonra herşey başlar.
saygı ve dostlukla.
Olanı olduğunca şiire banmak mıdır acaba yaptığımız?
Hayır, sitemi bile hecelerken şair naifçe dokunmuş satırlara.
Dik bir yürüyüş sezinledim, mısra aralarında.
Acı çektiren vuslat varsın hiç olmasın değil mi?
Beğenimi arz ederim şairim..
Tebrikler...Sevgimle...
sen gidip başardınsa unutmaları,
bende gider unuturum bu adamı.
yeminle...
İnsanın kendini unutmasını istemesi kadar büyük bir sevgiye ben daha ne diyebilirim ki be ustam, alkışlamaktan başka...
Unutmaların ne kadar zor olduğu aşikar dizelere gönülden tebrikler teşekkürler dost, sonsuz saygılar...
"Şimdi git sevgili, görünme bana
Artık kalbimdeki yerin yok oldu
Dön desen de artık dönemem sana
Aşkla bakan gözlerde ferin yok oldu"
Aman benim aşk şiirlerinin kraliçesi ablam ne de güzel şiir paylaşmış! :)
Su gibi okudum, duygulandım ablacım. Harikaydın yine... Çook sevgimle:)
ne diyem okudukça haz alıyorum maneviyat soluyorum ihlaslı yüreğine var olsun kalemin daim ve kavi olsun üstadım selamlar
Yüreğim yandı da dağlayamadım
Ağlamak istedim ağlayamadım
Hayırdır diyerek yorup rüyaya
Bağlamak istedim bağlayamadım
Sağlamak istedim sağlayamadım
Çağlamak istedim çağlayamadım
Kutladım değerli kaleminizi...
Tebrik ediyorum....
Düşmeyin ebedi karanlığa...
Devam edelim arzu ederseniz. Lise yıllarımız...Yatılı lisede, keklik gibi sekerek, en güzel figürlerini ustalıkla yaptığımız o valsler...Yerine göre kıvrak, yerine göre kıvrılarak ve baş döndüren...
Ah!!! Ah, çok gerilerde mi kaldı, bence hayır! Bizimleler işte, okuduğum yazınızla, geldi anılarımın en güzel mutluluklarıyla.
Ve...Siz sebep oldunuz :-))) Teşekkür az gelir size...
İnsanları mutlu etmek, teşekkürlerin en büyüğüdür,
Sevgi dolu selamlarla...
Aşk,insanın iradesini kuvvetlendiriyor değerlişair, hayata tutunmak için sebepleriniz artıyor..Zamanın evvelinde görev yaptığım bir köyde yaşlı bir teyzenin yapmış olduğu aşk tasfirini hiç unutamadım.''ben onu sevmeden önce de bu yolda taşlar vardı,şu gördüğün ardıç senelerdir aynı yerde,kuşlar hep selvi dallarındaydı,fakat ben onu sevdikten sonra fark ettim onları ve onların doğaya kattığı güzellikleri,oysa ne kadar güzel bir taş varmış bizim evin dibinde,ardıç ağacı nasılda asilmiş,hele kuşlar onların sesleri ne kadar güzel bir türküymüş,işte ben onu sevdikten sonra anladım'' demişti. İşin garibi bir mutfak,bir oturma odasından ibaret bir hanede beş çocuk büyütmüş,fakirlik çekmiş ve hayatında değil şehri görmek,ilçe merkezine bile inmemiş bir teyzenin yaptığı bu aşk tasfiri ve mutluluğu benim yerin dibine kadar çekmişti.Utanmıştım açıkcası.
Şiirinizde ki tema bana o günki anımı hatırlattı.
Tebrik ediyor,selamlarımı sunuyorum.
mihrican kapıyı çaldığında
eşlik eder
göz yağmurları da...//
mahcubum sana
sevda
şatafatlı olsun istedim bu veda...
...
tam da mevsiminde inmiş göz yağmurları
sonda olsa bahar işte.
ve her sonda olduğu gibi
sevda da olsa, veda işte...
yüreğe sağlık,emeğe saygıyla.
candan can indirdi, çığlık çığlığa
o kutsal mucizeyi tattı kadın
dişiliği anaçlığına kurban
hakedene, hakdan, haktı kadın
...
kadına dair yazılan abartılı şiirlerden çok farklı geldi bana,
farkı nev-i şahsınıza has özgünlüğü, z/engin bakış açınız ve yalın betimlemeler olsa gerek,
ilave olarak efsaneye,rivayete,mitolojiye vs.kaçılmaması da ayrıca bir z/ariflik,
malumun ilamı dercesine, bildiğimizi sandığımızı yeniden bilmek gibi bir duyguydu,
samimiyetle ve aynı yalınlıkla kutlu/yorum sadece...
Ve kendi saatini kurabilmeli insan
Hiçliğin dut yemiş yanına... Hüzün Şairi
Güzeldi.
Tebrik ve saygılar
İsterim ki şimdiye aksın yanışlarımız
İsterim ki şimdiye varsın arzularımız
İsterim ki şimdide yansın avuçlarımız
İsterim ki şimdiyi tatsın hayatlarımız
İsterim ki şimdiyi sarsın yüreklerimiz....
İSTEMEK NE GÜZEL BİR DUYGUDUR...
HELE DE GERÇEKLEŞİYORSA...
TEBRİK EDİYORUM....
Ümidler biterse duygular da biter.Bu duygu vuslata dek süreceğine göre ilhamınızda bitmeyecek.
Selam ve saygılarımla..